شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

انواع مختلف کامپوزیت دندان و بهترین نوع آن

انواع مختلف کامپوزیت دندان و بهترین نوع آن

در دنیای امروز مدل های مختلف کامپوزیت دندان مورد توجه قرار گرفته اند که انتخاب در میان آن ها گاها برای مشتریان دشوار می شود. از این رو در این گزارش با چند مدل برتر از این کامپوزیت ها آشنا می شوید. هر یک از این مدل از ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند. مراجعین باید با در نظر گرفتن نظرات پزشک خود و بر اساس نیاز دندان ها هر یک از این مدل ها را انتخاب کنند. در ادامه چندی از پر طرفدارترین مدل های این کامپوزیت ها را بررسی می کنیم.

کامپوزیت آی پی اس

این دسته از کامپوزیت های پر طرفدار در مراکز و کلینیک های دندان پزشکی به میزان بالایی مورد استفاده قرار می گیرد. کامپوزیت آی پی اس نوعی لمینت از پیش ساخته شده هستند که با استفاده از چسب های مخصوص در محل مورد نظر جای می گیرند. در حین قرارگیری آن ها در محل های مورد نظر طول و عرض و ابعاد هر یک نیز تنظیم خواهد شد. به این ترتیب بهترین بهره بری از این کامپوزیت ها به عمل می آید.

استفاده از این تجهیزات بسته به میزان مهارت های دندان پزشک شما دارد. در صورتی که دندان پزشک مربوطه از مهارت کافی برای ترمیم و نگهداری از دندان های شما برخوردار نباشد، بی شک ترمیم این اعضای مهم بدن بسیار دشوار می شود. در این صورت احتمال بروز هر گونه خراشیدگی و آسیب بر روی لثه های شما افزایش می یابد. پس طرز استفاده از هر یک از انواع کامپوزیت ها یک اصل اساسی است که در حین خرید باید به آن توجه داشته باشید.

هر یک از این محصولات راه حل مناسبی برای زیباتر کردن دندان ها به شمار می روند. در مراکز دندان پزشکی بسیاری از مشتریان به نوع کامپوزیت مورد استفاده پزشک توجه می کنند و به همین خاطر در نظر گرفتن این فاکتور مهم از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

انواع مختلف کامپوزیت دندان: کامپوزیت کولزر

کامپوزیت کولزر

در کنار انواع دسته بندی های کامپوزیت ips مدل های آلمانی کولزر نیز یکی از بهترین ها هستند که با ویژگی های کمی و کیفی به خصوصی در مراکز دندان پزشکی معتبر به کار می روند. هر یک از این کامپوزیت ها هم برای ترمیم دندان ها به کار می روند و هم جنبه زیبایی آن را افزایش می دهند. برخی از ویژگی های مهم این دسته از کامپوزیت های دندانی به شرح زیر هستند:

انواع آن ها برای ترمیم پوسیدگی های دندانی نیز بسیار قوی عمل می کنند و به همین خاطر نیز مورد توجه وسیع مصرف کنندگان قرار گرفته اند.

هر یک از مدل های این کامپوزیت های کاربردی در حین کار چندان به قلم چسبیده می شوند و این ویژگی نیز از مزیت های استفاده از آن ها به شمار می رود و فرایند ترمیم دندان در دندان پزشکی ها را ساده تر می کند.

استفاده از آن ها برای ترمیم های پرسلنی نیز میسر خواهد بود.

انواع آن ها به سادگی هلدینگ خواهند شد و این مسئله استفاده از آن ها را ساده تر می سازد.

ویژگی میکروهیبرید این محصولات نیز مورد توجه مصرف کنندگان و پزشکان معالج قرار گرفته است.

در ساختار آن ها از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا بهره گرفته شده است.

انواع آن ها برای اسپیلنت دندان ها نیز مفید واقع می شوند.

بیشتر بخوانید: بلیچینگ دندان یا لمینت؟ یک دو راهیِ شک برانگیز!

کامپوزیت P60

کامپوزیت P60 نیز در میان مهمترین تجهیزات دندان پزشکی قرار می گیرند. برخی از آن ها را به نام کامپوزیت خلفی نیز می شناسند. این دسته از کامپوزیت ها برای ترمیم دندان های خلفی بسیار مفید واقع می شوند و تاثیر گذاری قابل قبولی در این عرصه بر جای می گذارند. انواع آن ها عملکرد بسیار سریع و آسانی برای دندان پزشکان به همراه دارند. به همین خاطر نیز مورد استقبال واقع شده اند. زمان کیورینگ بسیار سریع این دسته از کامپوزیت ها نیز از نقاط قوت اساسی آن ها به شمار می رود.

استحکام بسیار بالای کامپوزیت P60 نیز از ویژگی های مهم و کاربردی این محصولات به شمار می رود که توجه مشتریان را بیشتر از پیش به این اقلام جلب می کند. شما می توانید، همه انواع آن ها را برای مصارف مشتریان خود خریداری کنید. هر یک از این کامپوزیت ها با درصد حجمی فیلر استانداردی ساخته و تولید می شوند.

 

انواع مختلف کامپوزیت دندان: کامپوزیت توکویاما

کامپوزیت توکویاما

 کامپوزیت tokoyama یکی از برترین مدل های کامپوزیت دندانی به شمار می رود که با کاربردهای وسیعی در این عرصه شناخته می شود. هر یک از این محصولات دندان پزشکی از جایگاه مهمی در این عرصه برخوردار هستند. انواع آن ها برای رفع پوسیدگی های دندان بسیار مفید واقع شده و تاثیر گذاری قابل قبولی در این زمینه خواهند داشت. از ویژگی های مهم و کاربردی این دسته از محصولات می توان به اصلاح کامپوزیت های پیشین اشاره کرد که کاربرد آن ها را بیشتر از پیش می کند.

کامپوزیت توکویاما برای از بین بردن شکستگی ها و ترک های موجود نیز به کار برده می شوند و در این خصوص نیز آثار مفیدی به همراه خواهند داشت. انواع آن ها طرح لبخند شما را اصلاح کرده و نقش موثری در این زمینه ایفا می کنند. هر یک از مدل های این کامپوزیت ها برای از بین بردن فاصله های دندانی نیز به کار می روند و زیبایی را به چهره شما باز می گردانند. انواع این محصولات طبی بیشتر جنبه زیبایی دارند تا ترمیم!

بیشتر بخوانید: بلیچینگ خانگی و بلیچینگ آفیس؛ دو روش مختلف سفید کردن دندان

سخن پایانی

در این مطالب اطلاعاتی در خصوص برخی از برترین مدل های کامپوزیت در عرصه دندان پزشکی اطلاعاتی را بررسی کردیم. توصیه می کنیم، پیش از خرید هر یک از این محصولات برای مراکز طبی و درمانی خود این دسته بندی های مهم و کاربردی را مطالعه کرده و با بررسی آن ها یک مدل مناسب را انتخاب کنید. هر یک از این کامپوزیت ها از ویژگی های به خصوصی برخوردار هستند و با در نظر گرفتن نیازهای مشتریان خرید و فروش می شوند. شما می توانید قیمت هر یک از این مدل ها را نیز به سادگی استعلام کنید. این محصولات در صنعت دندان پزشکی امروزی بسیار پرکاربرد بوده و مزایای بسیار زیادی دارند.

انصراف از نظر