شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

بلیچینگ دندان یا لمینت؟ یک دو راهیِ شک برانگیز!

بلیچینگ دندان یا لمینت؟ یک دو راهیِ شک برانگیز!

بلیچینگ دندان یکی از بهترین روش ها برای سفید کردن دندان ها است. بسیاری از افراد پس از هر بار مراجعه به دندان پزشک از زردی دندان های خود گلایه دارند. آن ها تصور می کنند که این مشکل حتی با مسواک زدن و استفاده از خمیر دندان های گران قیمت نیز برطرف نمی شود. از این رو خدمات قالب بلیچینگ برای آن ها مورد استفاده قرار می گیرد. اما در این میان گاه این دسته از خدمات را با لمینت مقایسه می کنند. در این خصوص از برخی مواد شیمیایی استفاده می کنند و با استفاده از آن ها زیبایی دندان ها افزایش می یابد. در ادامه این مقاله دنسیس همراه ما باشید تا شما را بیشتر با بلیچینگ و قالب بلیچینگ آشنا کنیم:

 

مهمترین مزیت های بلیچینگ دندان

 

بلیچینگ کردن مزیت های بی شماری برای مردم به همراه دارد. اگر می خواهید بین این خدمات و خدمات لمینت دندان یکی را برای زیبایی ظاهر دندان های خود به کار ببرید، بهتر است مزیت های هر یک را به خوبی در نظر بگیرید. برخی از مهمترین مزیت های این روش درمانی دندان پزشکی را در ادامه بررسی می کنیم:

 

  • روش های مطبی این فرایند بسیار بی خطر و امن انجام می شود و با استفاده از آن زیبایی به دندان های شما باز می گردد.
  • این روش با کمترین هزینه ها انجام می گیرد. شما یک بار از این روش استفاده می کنید و سپس تا مدت ها دیگر نیازی به استفاده از این خدمات نخواهید داشت. به علاوه در این روش شما می توانید مواد مورد استفاده را تهیه کرده و در منزل نیز اعمال کنید. البته این فرایند در منزل باید با دقت بیشتری انجام شود.
  • در این روش در کوتاه ترین زمان ممکن دندان های شما سفید می شود.

 

 

 

مزایای استفاده از لمینت دندان

 

قالب بلیچینگ همیشه با لمینت دندان مقایسه می شود. برای این که بتوانید انتخاب مناسب تری در میان این دو روش داشته باشید، باید با مزایای هر یک به صورت کامل آشنا شوید. برخی از مهمترین فواید این روش را در زیر مشاهده می کنید:

 

  • استفاده از لمینت دندان های شما را درخشان تر نشان می دهد.
  • با استفاده از آن ها رنگ پریدگی های دندان شما نیز به خوبی پوشش داده می شود.
  • با استفاده از این روش ها لکه های دندانی شما نیز به صورت کامل برطرف می شوند.
  • این روش ها برای فرم دهی به دندان های شما مورد استفاده قرار می گیرند.
  • ایرادات جزیی دندان های شما نیز با این روش به خوبی برطرف خواهند شد.

 

 

بررسی هزینه بلیچینگ و لمینت  

 

یکی از مهمترین مواردی که در انتخاب هر یک از این روش های دندان پزشکی تاثیر می گذارد، بررسی هزینه ها و قیمت های مربوط به انجام هر یک از این خدمات است. در خدمات لمینت یک هزینه واحد از سوی دندان پزشکی های معتبر تعیین می شود. ولی در خدمات بلیچینگ هزینه ها بر اساس تعداد دندان های مورد نظر شما تعیین می شوند و قیمت واحدی وجود ندارد.

 

 

مطلب پیشنهادی: فروش بلیچینگ دندان آنلاین

 

کاربرد هر یک از روش های لمینت و قالب بلیچینگ

 

برای انتخاب هر یک از این دسته بندی های خدمات دندان پزشکی باید به نیازهای خود دقت داشته باشید. خدمات لمینت به شما کمک می کنند که آسیب ها و ایرادات دندانی خود را نیز برطرف کنید. به این ترتیب زیبایی دندان های شما در هر ردیف افزایش می یابد. اما خدمات بلیچینگ برای از بین بردن ایرادات به کار برده نمی شوند. از این خدمات تنها برای سفیدی دندان ها بهره می برند. در لمینت هر گونه کجی و فاصله میان دندان ها برطرف می شود. اما در لمینت چنین تعمیراتی برای دندان ها اعمال نخواهد شد.

 

 

مقایسه مواد مورد استفاده در لمینت و بلیچینگ دندان

 

قالب بلیچینگ با استفاده از مواد به خصوصی بر روی دندان ها اعمال می شود. این مسئله در خصوص خدمات لمینت نیز صدق می کند. در هر یک از این خدمات از مواد به خصوصی استفاده می کنند. مواد لمینت شامل قالب های نازک سرامیکی می شوند که در لابراتوارهای معتبر ساخته می شوند. اما بلیچینگ با ترکیب برخی مواد شیمیایی آماده شده و بر روی دندان ها به کار می رود. این مواد شیمیایی به ساختار دندان های شما نفوذ می کنند. از جمله این مواد می توان به هیدروژن پراکسید اشاره کرد که در این فرایند به کار برده می شود.

 

 

 

تعداد جلسات هر یک از خدمات بلیچینگ و لمینت

 

بلیچینگ در تعداد جلسات بسیار کوتاهی انجام می شود. به همین خاطر اگر شما می خواهید سریع تر به هدف خود برسید، باید حتما از خدمات بلچینگ استفاده کنید. اما خدمات لمینت نیاز به تعداد دفعات مراجعه بیشتری دارد. شما می توانید، تنها با یک جلسه مراجعه به دندان پزشکی از این خدمات طبی و زیبایی بهره مند شوید و زیبایی و درخشانی را به دندان های خود ببخشید.

 

 

دستکاری دندان ها در روش لمینت و بلیچینگ

 

برای اعمال قالب بلیچینگ دندان پزشک هیچ فرایندی بر روی دندان ها اعمال نمی کند. در این روش دندان ها بدون تغییر باقی مانده و فقط مواد شیمیایی مورد نظر بر روی آن ها اعمال می شوند. اما در روش لمینت دندان پزشکی برای زیبایی دندان ها کمی از سطح آن ها را می تراشد و سپس مواد سرامیکی را بر روی کار قرار می دهد. به همین خاطر استفاده از خدمات بلیچینگ برای دندان های شما بی خطرتر بوده و ساختار دندان های شما را بر هم نمی زنید.

 

 

با ما همراه باشید: دستکش لاتکس و اهمیت استفاده از آن

 

 

جمع بندی  

 

در این مطالب با خدمات بلیچینگ بیشتر آشنا شده و مزایا و معایب جزیی این روش را بررسی کردید. شما می توانید با استفاده از انواع قالب بلیچینگ از زیبایی دندان های خود برای مدت طولانی لذت ببرید. ماندگاری این روش زیبایی دندان بسته به نوع مواد مورد استفاده و مهارت دندان پزشک مورد نظر به 6 ماه می رسد. به همین خاطر زیبایی دندان های شما در طول این مدت به میزان قابل توجهی حفظ می شود. خدمات بلیچینگ باید در مراکز تخصصی و زیر نظر دندان پزشکان حرفه ای انجام شود. توصیه می کنیم حتی الامکان از روش های خانگی برای اجرای این فرایند استفاده نکنید. 

انصراف از نظر