شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

ترمیمی و زیبایی

Filters
کامپوزیت‌های دندان نمونه‌های مختلفی دارند که یکی از رایج‌ترین و باکیفیت‌ترین آن‌ها کامپوزیت توکویاما است، این کامپوزیت دارای طرفداران زیادی در ستاسر دنیا می باشد.
1,750,000 تومان
کامپوزیت DenFil Flow ( دنفیل فلو) لایت کیور و فلو (سیال) است که دارای انقباض کم و خواص مکانیکی بالا می باشد. این کامپوزیت در بسته های 2 عددی، عرضه می گردد.
650,000 تومان
کامپوزیت سارمکو موجود در رنگ های بلیچ و زیبایی یکی از بهترین و مقاوم ترین کامپوزیت ها از نظر دندان پزشکان و مراجعه کنندگان است .
1,487,000 تومان
کامپوزیت قدامی GC - G-aenial جهت ترمیم دندان های قدامی ، همینطور پوسیدگی درسطح ریشه و Wedge-shaped و بستن دیاستم نیز طراحی شده است .
1,750,000 تومان
کامپوزیت گرادیا GC- Gradia Direct از جنس میکروهیبریدی با کاربرد ترمیمی می باشد که اثر بادوام عالی و بسیار طبیعی دارد کامپوزیت گرادیا به دلیل خصوصیات و تنوع بالا در رنگ بندی یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین کامپوزیت در بازار ایران می باشد.
1,750,000 تومان
کامپوزیت Kulzer - Charisma Flow کامپوزیت Kulzer - Charisma Flow برای استفاده مطمئن و با استانداردهای بالا برای ترمیم های طبیعی طراحی و تولید شده است.این محصول با کامپوزیت های دیگر کاریزما مطابقت رنگی دارند و برای بسیاری از اندیکاسیون ها مانند کویتی
750,000 تومان
کامپوزیت کاریزما Kulzer - Charisma Smart در طولانی مدت مانع از تغییر رنگ ترمیم های کامپوزیتی می شود و برای ترمیم دندان های شیری نیز مناسب است.
690,000 تومان
کامپوزیت Kulzer - Charisma classic کامپوزیت Kulzer - Charisma classic دارای قابلیت هندلینگ آسان می باشد و برای ترمیم پرسلن و ترمیم های مستقیم حفره های کلاس IV مناسب می باشد. سایز متوسط ذرات میکرون این کامپوزیت ۰٫۷ میکرون است و به دلیل وجود قوام منا
1,050,000 تومان
کامپوزیت Z250 3M به علت عدم چسبندگی به اینسترومنت و فرمول منحصر به فرد خود کاربردهای زیادی دارد و همچنین این کامپوزیت از نوع هیبرید و دارای فیلر زیرکونیا و سیلیکا می باشد.
1,540,000 تومان
کامپوزییت دنفیل DenFil کامپوزیتی است میکروهیبرید جهت ترمیم دندان های قدامی و خلفی استفاده می شود. همچنین این کامپوزیت برای اسپلینت کردن و کور بیلداپ کاربرد خوبی دارد
650,000 تومان
پودر آلژینات آکروژل - مارلیک نوعی پودر قالب گیری دندان است که بر پایه ی آلژینات ساخته شده است. این پودر بر اساس استاندارد ISO 1563 ADA No. 18 تولید شده است.
250,000 تومان
اسید اچ ویسکوز Master Dent این اسید اچ در حجم 9 گرم عرضه شده و دارای ویسکوزیته بالایی می باشد. همچنین اسید اچ ویسکوز Master Dent قابلیت شستشوی آسان می باشد
60,000 تومان
باند GC نسل هشتم یک محصول یونیورسال و بسیار پرکاربرد در ترمیم دندان است
3,490,000 تومان
دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی می باشد و برای پرایمر کردن و باندینگ در یک مرحله بسیار مناسب است. این محصول در انامل و دنتین چسبندگی کامل را ایجاد می کند و در قسمت مارجین، عمل آب بندی موثر را انجام می دهد.
1,150,000 تومان
باندینگ نسل 2 - Kulzer برای ترمیم های طولانی مدت گزینه بسیار مناسبی است و همچنین یک adhesive قابل اعتماد و بسیار موثر است . این باندینگ دارای قدرت چسبندگی بسیار بالایی می باشد و برای پرایمر کردن و باندینگ در یک مرحله بسیار مناسب است. این محصول در انامل و دنتین چسبندگی کامل را ایجاد می کند و در قسمت مارجین عمل آب بندی موثر را انجام می دهد.
ناموجود
باندینگ Kulzer - GLUMA Universal یکی از باند های نسل هشتم می باشد، که برای ترمیم های طولانی مدت بسیار مناسب است. این محصول ترکیبی از پرایمر، باندینگ و ماده ضد حساسیت همراه با اچ است، که به اچیینگ و شستشو نیاز ندارد.
ناموجود
سفید کننده دندان در مطب Opalescence Boost یک ژل فعال شده شیمیایی است که پس از حدود یک ساعت روی یونیت دندانپزشکی، دندان های روشن تر و سفیدتری را ارائه می دهد. ژل پراکسید هیدروژن قدرتمند 40٪ از نظر شیمیایی فعال می شود، بنابراین برای کار کردن به نور داغ و ناراحت کننده نیاز ندارد. با استفاده از پیکربندی منحصربه‌فرد دو سرنگ، پزشک فرمول پراکسید هیدروژن 40% را درست قبل از استفاده فعال می‌کند و اطمینان حاصل می‌کند که هر دوز سفیدکننده Opalescence Boost تازه و مؤثر است.
1,610,000 تومان
بلیچینگ خانگی وایت اسمایل که حاوی کارباماید پروکساید است، برای انجام بلیچینگ در منزل مناسب می باشد و مقداری آب، آزاد سازی می کند که از ایجاد حساسیت جلوگیری می کند.
450,000 تومان
مواد قالبگیری Kulzer - Variotime Putty از نوع سیلیکون افزایشی بوده و زمان کارکرد آن 1 الی 2.30 دقیقه می باشد. میزان دقت ثبت و زمان کارکرد این محصول از ویژگی های بارز آن می باشد.
1,620,000 تومان
گلیز کامپوزیت SMT - Medi Pearl/Glaze گلیز کامپوزیت SMT - Medi Pearl/Glaze برای محافظت از کراون، بریج، گلاس آینومر و کامپوزیت مناسب می باشد و قابلیت لایت کیور شدن را دارد. در عین حال میتوانید از این کامپوزیت به صورت تک جزئی نیز استفاده کنید. این محص
950,000 تومان
فیلترها Clear All