شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس؛ آوانگارد در تامین

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس؛ آوانگارد در تامین

بوجود آمدن فروشگاه‌های اینترنتی در سال‌های اخیر باعث ایجاد تحولی چشمگیر در ساز و کار دنیا شده است. تمام روابطی که تا پیش از پدیدار شدن و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی وجود داشتند، مدفون در سونامی دنیای وب شدند. کسانی که توانستند خود را با پارادایم جدید سازگار کنند، شانس زنده ماندن در فضای رقابتی سنگین را کسب کردند. آنهایی هم که تاب و تحمل تغییر و تحول را نداشتند، به ناچار کنار زده شدند. فروش تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی نیز این روزها از طریق فروشگاه‌های اینترنتی انجام می‌شوند. بسیاری از فعالان فروش تجهیزات پزشکی که تا پیش از این به صورت سنتی فعالیت داشتند، خود را با تغییرات جدید همسو کردند. فروشگاه دندانپزشکی دنسیس نیز یکی از این گزینه‌های سازگار شده با عصر حاضر است. دنیای وب توانست به سرعت تمام جهان را به تسخیر خود در آورد. ما نیز با این موج همراه شدیم و همچون یک موج‌سوار حرفه‌ای، سوار بر تخته موج‌سواری خودمان به بالای قله‌ای مواج رسیدیم. در عصر حاضر بسیاری از فعالیت‌های روزمره ما با استفاده از چند کلیک در موبایل یا کامپوترمان انجام می‌شود. با چند کلیک قبض پرداخت می‌کنیم، پول انتقال می‌دهیم، خرید می‌کنیم، بلیط سینما می‌خریم و هزاران کار دیگر که نیاز به حضور فیزیکی در محل را از بین برده‌اند. این اتفاقی است که در جهان ما افتاده است و ما نیز به خوبی از این مساله آگاهی یافته‌ایم.  فروشگاه دندانپزشکی دنسیس بیش از ۸ سال است که به شکلی صادقانه به تامین تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی در کشور اشتغال دارد. این فروشگاه دندانپزشکی توانسته است به خوبی از عهده انجام وظیفه و مسئولیت خود برای تامین این دسته از محصولات عمل نماید. لازم است که یادآور شویم که ما به خوبی از اضطرار و ریسک‌های مسئولیتمان آگاهیم. چرا که تامین تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی، مساله‌ای است که مستقیماً با سلامت جانی افراد در ارتباط است.

 

فروش تجهیزات دندانپزشکی

 

هدف و ماموریت فروشگاه دندانپزشکی دنسیس

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس آرام‌آرام به دهمین سال تولد خود نزدیک می‌شود. ما در طول سالیان فعالیت خود کوشیده‌ایم تا همواره بهترین خدمات و کالاها را به مشتریان خود برسانیم. سابقه طولانی فعالیت ما نشان‌دهنده صداقت‌مان در ارائه خدمات است. همین موضوع نیز سبب شده است تا مشتریان‌مان روز به روز در حال افزایش باشند. همچنین با ایجاد چرخه وسیعی از تبادلات کالایی پزشکی و دندانپزشکی توانستیم سهمی در اشتغال‌زایی در کشور نیز داشته باشیم. همچنین با روی کار آمدن فضای وب و گسترش دنیای تکنولوژی، فوراً خودمان را با ساختار جدید هماهنگ کرده و فروشگاه اینترنتی تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی را راه‌اندازی کردیم.  امروز نیز مفتخر بر آن هستیم که مرجعی آنلاین برای ارائه محتواهای آموزشی، تجهیزات پیشرفته و متنوع پزشکی و دندانپزشکی، تامین کننده تجهیزات آزمایشگاهی و بسیاری دیگر از موارد مشابه باشیم. از زمان تاسیس فروشگاه ما در سال ۱۳۹۰، تلاش‌هایی بی‌وقفه برای رسیدن به مقصود اصلی‌مان داشته‌ایم. تلاش‌هایی صادقانه و شبانه روزی که نتیجه‌اش استقبال فراوان مشتریان و مخاطبان ما بود. تحویل کالای باکیفیت به مشتری، تضمین کیفیت و سالم بودن محصولات، گارانتی تعویض کالا و استفاده از سیستم مهندسی شده سریع باعث شده است تا در انجام این مهم به خوبی عمل کرده و رضایت مشتریان خود را جلب و وفاداری آنان را به خود حفظ کنیم.

بهترین تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی را از ما بخواهید

تامین نمودن محصولات و ارائه خدمات پزشکی و دندانپزشکی، مساله‌ای است که در آن توجه به کیفیت و داشتن صداقت از فاکتورهای مهم موفقیت محسوب می‌شوند. چرا که این حوزه‌ها به دلیل دنیای بزرگی که در آن قرار گرفته‌اند، در بسیاری از موارد طعمه فرصت‌جویان و فرصت‌طلبان می‌شود. در بسیاری از موارد در اخبارها و روزنامه‌ها دیده‌ایم و شنیده‌ایم که وارد کردن محصولات تقلبی و غیر استاندارد به بازار تا چه حد باعث آسیب رساندن به بیماران شده است.  تیم تامین و تحویل محصولات دندانپزشکی و پزشکی دنسیس تلاش کرده است تا تامین‌کننده چیزی باشد که لایق مخاطبان واقعی‌ست. منظورمان از مخاطب واقعی، افرادی هستند که سلامت و بهداشت فردی و عمومی را مهم‌ترین فاکتور زندگی خود می‌دانند. چرا که با توجه به گسترش بیماری‌ها و پیچیده‌تر شدن مرزهای سلامت و تندرستی، فی‌الواقع کسانی موفق‌ترند که به سلامت خود بیش از هر چیز دیگری اهمیت می‌دهند. بنابراین اگر شما نیز از این دسته افراد هستید می‌توانید بهترین تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی را از ما بخواهید.

انصراف از نظر