شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

فروش کامپوزیت دندان ماکروفیل

فروش کامپوزیت دندان ماکروفیل

فروش کامپوزیت دندان ماکروفیل

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش کامپوزیت دندان ماکروفیل و انواع دیگر آن فعالیت می نماید و شما می توانید برای خرید انواع کامپوزیت دندان به این فروشگاه مراجعه نمایید.

یکی از کامپوزیت های مورد استفاده در صنعت دندانپزشکی، کامپوزیت ماکروفیل می باشد که این کامپوزیت ها جزء اولین کامپوزیت های تولید شده می باشد.

کامپوزیت های دندان ماکروفیل به کامپوزیت های درشت دانه معروف می باشد که با شروع تولید آن بیشتر مشکلات دندان ها قابل حل بود.

ذرات تشکیل دهنده کامپوزیت ماکروفیل از 10 میکرومتر تا 50 میکرومتر می باشد که در گذشته بهترین نوع کامپوزیت محسوب می شد.

اما در مقایسه با کامپوزیت های امروزی می توان فهمید که ذرات آن بسیار درشت هستند و در برخی از موارد برای مصرف دچار مشکل می شوند.

با پیشرفت علم در صنعت دندانپزشکی این کامپوزیت ها پیشرفت کردند و عیب های خود را کمتر کردند و در حال حاضر مورد استفاده متقاضیان می بشد.

 

مقاومت کامپوزیت ماکروفیل

در مقایسه با مدل های امروزی می توان فهمید که کامپوزیت های ماکروفیل از مقاومت و استقامت بسیار بالایی برخوردار بودند و این به دلیل وجود دانه های درشت در آن می باشد.

این کامپوزیت در مقابل ضربه و ساییدگی نسبت به نمونه های دیگر مقاومت بالایی دارد اما به معنای آن نیست که اصلا شکننده نباشد و در مقابل ضربه های سخت آسیب پذیر می باشد.

برای طول عمر بیشتر کامپوزیت ها باید به طور مرتب آن را با مسواک تمیز نگه دارید تا باعث پوسیدگی آن ها نشوید و در صورت عدم رعایت بهداشت، عمر آن ها کاهش می باید.

فروشگاه دنسیس نمایندگی فروش کامپوزیت دندان ماکروفیل و دیگر نوع آن را دارد و شما می توانید برای تهیه این کامپوزیت به این فروشگاه مراجعه نمایید.

جهت سفارش کامپوزیت دندان ماکروفیل چه باید کرد؟

قبل از آن که کامپوزیت دندان ماکروفیل را خریداری نمایید بهتر است که ابتدا به یک دندانپزشک متخصص مراجعه کنید تا تشخیص دهد که آیا این کامپوزیت مناسب دندان های شما می باشد یا خیر.

سپس شما باید در مورد این کامپوزیت تحقیق نمایید که آیا مناسب شما می باشد و برای اطلاعات بیشتر می توانید از مطالب همین سایت استفاده نمایید.

بسیاری از مشتریان هستند که در خرید کامپوزیت دندان دچار اشتباه می شوند به صورت اشتباه نوع دیگری از کامپوزیت ها را خریداری می نمایند.

پس از کسب اطلاعات کامل زا محصول، می توانید به بخش فروشگاه سایت دندانه مراجعه نمایید و سپس محصول مورد نظر خود را از طریق سایت سفارش دهید.

پس از سفارش محصول شما می بایست مبلغ محصول را به صورت اینترنتی پرداخت نمایید و پس از آن کارشناسان ما محصول را برای شما ارسال می نمایند.

ضمانت محصولات

فروشگاه دنسیس تمامی محصولات خود را ضمانت می کند و این محصولات با کیفیت بالا به دست مشتریان می رسد و در صورت نارضایتی می توانید محصول خود را تعویض نمایید.

کالاهای فروشگاه دندانپزشکی دنسیس با قیمت بسیار مناسب به فروش می رسد و شما می توانید قیمت محصولات این فروشگاه را با دیگر فروشگاه ها مقایسه نمایید.

این فروشگاه تمامی محصولات خود را بدون واسطه ها به فروش می رساند که این کار باعث می شود که قیمت تمام شده ی محصول برای مشتری بسیار پایین باشد.

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ مشتریان بسیار زیادی دارد و شما نیز می توانید این محصولات را از ما خریداری نمایید.

دنسیس با سال ها فعالیت در زمینه فروش محصولات پزشکی و دندانپزشکی در خدمت شما مشتریان می باشد و از شما سپاسگزاریم که ما را برای خرید محصولات خود انتخاب نمودید.

شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش محصولات با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: فروش کامپوزیت دندان با قیمت مناسب

انصراف از نظر