شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

نیازهای پزشکی، دنیای وب و فروشگاه دندانپزشکی دنسیس!

نیازهای پزشکی، دنیای وب و فروشگاه دندانپزشکی دنسیس!

شروع کار:

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس، تلاش شبانه‌روزی خود را در جهت رسیدن به یک هدف مشخص آغاز کرد. زمانی که تیم برنزلی در سال ۱۹۹۰ ایده وب را مطرح کرد، احتمالاً تصور این را هم نداشت که دست به چه تغییر بزرگی زده است. بوجود آمدن دنیای وب، پارادایم جدیدی در زندگی بشر شد. از آن روز تا کنون، حال و هوای زندگی ما تغییرات فراوانی کرده است. وب جهان گستر، مفهوم دهکده جهانی را به خوبی پیاده‌سازی و اجرا کرد. متصل شدن افراد، سازمان‌ها و رسانه‌ها به یکدیگر، سرعت تبادل اطلاعات را دستخوش تحولاتی عظیم کرد. این روزها با خیال راحت در منزل خود نشسته‌ایم و با تنها با چند کلیک تاکسی می‌گیریم، از سوپر مارکت خرید می‌کنیم، قبوض و شهریه‌ها را پرداخت کرده و حتی نوبت ویزیت پزشک رزرو می‌کنیم. یکی از شاخه‌هایی که ورود آن به دنیای وب، شکل و شمایل و عملکرد آن را عوض کرد، فروشگاه‌ها هستند. این روزها تعداد زیادی از فروشگاه‌های مختلف وجود دارند که بستر اینترنتی آنها باعث تسهیل ارائه خدمات به مشتریان شده‌ است.  طیف و گستره ‌آن‌ها نیز بسیار وسیع است. از فروشگاه‌های آنلاین بزرگ با صدها دسته‌بندی مختلف گرفته تا خرده‌فروشی‌های لباس و فروشگاه پزشکی و تجهیزات آزمایشگاهی. گفتیم فروشگاه پزشکی! فروش تجهیزات پزشکی و تجهیزات دندانپزشکی از طریق وب باعث افزایش سرعت تبادل این جنس از محصولات شده است. از آنجائی که تهیه و تامین تجهیزات پزشکی، ارتباط مستقیمی با سطح سلامت و کیفیت زندگی افراد دارد، می‌توان اهمیت وجود آن‌ها را به خوبی احساس کرد. حال اگر بخواهیم کمی بحث را تخصصی‌تر کرده و حوزه بررسی را کوچکتر کنیم، به فروشگاه دندانپزشکی خواهیم رسید. دندان‌های ما از اجزای مهم بدن‌مان هستند. سالم بودن دندان‌ها تا حد زیادی تعیین‌کننده کیفیت زندگی افراد است. رسیدگی به دهان و دندان در ادیان مختلف نیز به عنوان راهی برای تزکیه نفس معرفی شده است. حال لازم است با افتخار بگوئیم که فروشگاه دندانپزشکی دنسیس توانسته است قدم‌های خود را بطور محکم در این راه بگذارد.  

بیشتر بخوانید: مقدمه و راهنمایی بر جنس‌های مختلف فرز دندانپزشکی

 

فروشگاه دندان پزشکی دنسیس 

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس؛ پیشرو در تامین تجهیزات دندانپزشکی

 

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس سال‌هاست که وجود خود را با دنیای وب و فضای آنلاین هماهنگ کرده است. تیم حاضر در این مجموعه تلاش خود را در جهت تامین تجهیزات دندانپزشکی به عرصه بهره‌برداری رسانده است. فروشگاه دندانپزشکی دنسیس خود را مرجعی آنلاین برای تامین بخشی از تجهیزات پزشکی می‌داند. تامین مواد و متریال، ابزارها و تجهیزات دندانپزشکی، هدف اصلی این مجموعه نمی‌باشد. بلکه مقصود و رسالت اصلی فروشگاه دندانپزشکی دنسیس، رساندن محصول در «بالاترین کیفیت» به دست مصرف‌کنندگان است.  فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در سال ۱۳۹۰ به مرحله تاسیس رسید. از همان سال اول، تلاش‌های شبانه‌روزی‌مان باعث شد تا با استقبال زیادی از طرف مخاطبان واقعی خود روبرو شویم. با راه‌اندازی فروشگاه دندانپزشکی آنلاین خود تصمیم گرفتیم «رساندن کالای باکیفیت به دست مشتری» را هدف‌گیری کنیم. تامین محصولات و تجهیزات پزشکی، فرآیندی است که لازمه کیفیت بالای آن، دانش، صداقت و تعهد است.

بیشتر بخوانید: فایل روتاری و نقش آن در درمان ریشه دندان

حوزه‌ای که ما در آن مشغول به خدمت هستیم، حوزه حیاتی زندگیِ ماست. چرا که ما به عنوان موجوداتی فناپذیر، یکبار به دنیا آمده و تنها یکبار زندگی می‌کنیم. از نمونه محصولات ما میتوان به کامپوزیت، بلیچینگ و فرز دندانپزشکی اشاره کرد. در بازه‌ای که تجسمات ما از دنیا به نگاه انسان تبدیل شده است، خوب است که سطح سلامت خود را ارتقاء داده و دیگران را نیز به این امر تشویق کنیم. ما در تلاش هستیم تا ...  تامین‌کننده چیزی باشیم که لایق زندگی منحصربفردمان است. دیگر این واقعیت برای همه ما جا افتاده است که هیچ چیز چون سلامتی، نشانه‌ای بر زندگی موفق نیست. ناپلئون هیل، سرمایه‌دار و نویسنده بزرگ آمریکایی، در کتاب خود با عنوان کلید طلایی، ثروت‌های ۱۲ گانه را به این ترتیب دسته‌بندی می‌کند:

  • مثبت اندیشی و رویکرد ذهنی سالم
  • سلامتی و تندرستی واقعی
  • هماهنگی و تعادل رو روابط انسانی
  • رهایی از اضطراب
  • امید به موفق شدن
  • اتصال با نیروی ایمان
  • اشتیاقِ به اشتراک گذاشتنِ سهم خود
  • عشق به کار
  • نداشتنِ تعصب
  • نظم و انضباط شخصی
  • توانایی همدلی و درک دیگران
  • امنیت و استقلال مالی

سعی و سهم ما در ۸ سال فعالیت کاریِ با عشق بر این بوده است که انجام دهنده وظیفه خود در به ارمغان آوردن تندرستی و سلامتی برای جامعه خود باشیم. تلاش ما بعد از این نیز در این راستا ادامه خواهد داشت تا این سعادت را کسب کنیم که «فروشگاه دندانپزشکی دنسیس»، نامی آشنا، محبوب و معتمد در ذهن مخاطبان‌مان باشد.

انصراف از نظر