شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "آذر"

نصب لمینت دندان
نصب لمینت دندان
نصب لمینت دندان حتماً باید توسط دندان پزشک متخصص دارای تجربه و با مهارت انجام شود، تا فرد در آینده دچار مشکل نشود.درضمن نصب لمینت باید با مشاوره دندان پزشک صورت بگیرید، درغیر این صورت عواقب آن برعهده خود شخص خواهد بود.پزشک متخصص تشخیص می دهد که دندان های شما برای نصب لمینت مناسب است یا شما باید از راهکار های دیگری برای ترمیم دندان های خود استفاده کنید.
بلیچینگ وایت اسمایل
بلیچینگ وایت اسمایل
اگر دندان های شما دچار مشکلاتی مانند تیرگی یا تغییر رنگ به زرد شده است، می توانید از بلیچینگ وایت اسمایل برای سفید کردن دندان های خود استفاده کنید.بلیچینگ وایت اسمایل یکی از معروف ترین و معتبرترین بلیچینگ های دندان می باشد که طرفداران بسیاری زیادی در ایران دارد.بلیچینگ وایت اسمایل تیرگی و زردی هایی که با گذشت زمان و براثر مواد رنگدانه دار مانند قهوه، نوشابه، چای، توت فرنگی و حتی گوجه فرنگی ایجاد می شوند را ازبین می برد.
کامپوزیت میکروفیل
کامپوزیت میکروفیل
کامپوزیت های ماکروفیل نخستین کامپوزیت هایی بودند که وارد عرصه دندانپزشکی شدند و پس از مدتی با مشکلاتی مواجه شد و کامپوزیت میکروفیل پدید آمد.کامپوزیت های میکروفیل جایگزین کامپوزیت های ماکروفیل شده بودند و این کامپوزیت توانسته بود تا معایب کامپوزیت ماکروفیل برطرف شود.کامپوزیت دندان میکروفیل به کامپوزیت ریز دانه معروف می باشد و ذرات تشکیل دهنده ی آن کمتر از 100 نانومتر می باشد.
کامپوزیت هیبرید
کامپوزیت هیبرید
کامپوزیت هیبرید پس از کامپوزیت های ماکروفیل و میکروفیل ساخته شدند و در دو نوع میکرو و نانو وارد عرصه دندانپزشکی شد.کامپوزیت های هیبرید به خوبی توانست جای کامپوزیت های ماکروفیل و میکروفیل را پر کنید و در حال حاضر هم از آن به خوبی استفاده می شود.این نوع کامپوزیت ها بر خلاف کامپوزیت های قبلی، ذارتی بین 10 تا 50 میکرومتر دارند که یک مزیت به شمار می رود.
11 اصل برای حفظ سلامت دندان ها
11 اصل برای حفظ سلامت دندان ها
سلامت نیوز: چند ساله‌اید و چقدر بابت سلامت لثه و دندان خود آسوده خاطر هستید؟ آیا دندان‌های شما هم جزو 200 میلیون دندان نیازمند درمان است یا جزو افراد 35 تا 44 ساله ایرانی هستید که بین یک تا 13 دندان کشیده، پُر یا عصب‌کشی شده دارند؟ شاید هم جزو گروه اقلیتی باشید که بهداشت دهان برای آنها بسیار مهم است و با رعایت اصول بهداشتی در این زمینه حاضر نیستید بخشی از درآمد خود را صرف هزینه‌های گزاف ترمیم دندان‌های خود کنید؟ به گزارش سلامت نیوز به نقل از جام جم آنلاین، تقریبا سه روز پیش با خانمی همصحبت شده بودم که از هزینه‌های بالای دندانپزشکی گلایه می‌کرد. پزشک اعلام کرده بود، برای کشیدن دندان‌های عقل و سه مورد ایمپلنت مبلغی حدود 15 میلیون تومان باید پرداخت کند.
اهمیت کامپوزیت دندان
اهمیت کامپوزیت دندان
اهمیت کامپوزیت دندان امروزه بسیار مهم می باشد و با پیدایش کامپوزیت ها بسیاری از مشکلات دندان ها برطرف شد و روز به روز این حرفه پیشرفت کرد.در گذشته که کامپوزیت ها هنوز وارد بازار نشده بودند مردم با مشکلات بسیاری برای دندان های خود مواجه می شدند و برای درمان آن هیچ راهی وجود نداشت.کامپوزیت ها یک نوع ماده خمیری شکل می باشند که بر روی دندان ها گذاشته می شوند تا دندان های شما را به طور مرتب و زیبا نشان دهد.
فروش بلیچینگ وایت اسمایل
فروش بلیچینگ وایت اسمایل
فروش بلیچینگ وایت اسمایل در فروشگاه دندان پزشکی، با استفاده از این مارک بلیچینگ دندان دیگر نگران تغییر رنگ دندان های خود نباشید.بلیچینگ وایت اسمایل با 40% پراکسید هیدروژن (32% مخلوط) برای سفید کردن دندان های شما بسیار مناسب می باشد.اگر می خواهید دندان های خود را در منزل سفید کنید ما به شما استفاده از پک بلیچینگ دندان وایت اسمایل رو پیشنهاد می کنیم.