شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "خرداد"

فروش بلیچینگ دندان
فروش بلیچینگ دندان
فروش بلیچینگ دندان توسط معتبر ترین فروشگاه دندانپزشکی ایران، سایت دنسیس، شما می توانید کیت بلیچینگ خود را در بهترین مارک ها و با مناسب ترین قیمت ها خریداری نمایید.فروشگاه دنداپزشکی دنسیس همواره به دنبال اعتماد و رضایت شما مشتریان عزیز از خرید محصولات این فروشگاه می باشد.شما می توانید محصولات دندانپزشکی خود را با بهترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت ها از این فروشگاه دندانپزشکی تهییه نمایید.
فروش ویژه کامپوزیت دندان
فروش ویژه کامپوزیت دندان
فروش ویژه کامپوزیت دندان با بهترین و مناسب ترین قیمت در سایت فروشگاهی دنسیس می باشد و شما جهت خرید کامپوزیت دندان می توانید به این سایت مراجعه نمایید.فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش کامپوزیت دندان اعتبار بالایی دارد و در این زمینه مشتریان بسیار زیادی به این فروشگاه مراجعه می نمایند.به دلیل قیمت های مناسب و ارائه محصولات در مدت زمان کم اکثر مشتریان این فروشگاه را برای خرید محصولات پزشکی و دندانپزشکی انتخاب می نمایند.
خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی
خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی در سر تا سر کشور ما رایج است. انتخاب محصولات پزشکی و دندان پزشکی با حساسیت های بسیار زیادی انجام می گیرد.

در کشور ما هر یک از مدل های این محصولات از برندهای مختلف ارائه می شوند و هر یک با قیمت به خصوصی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. انواع این محصولات با تنوع بالایی در دسترس قرار می گیرند و به همین خاطر گاها انتخاب در میان آن ها کمی سخت خواهد بود. در این مقاله دنسیس برای انتخاب مناسب شما را راهنمایی میکنم.

 

بلیچینگ چیست؟

 

برای خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی ابتدا باید با ماهیت این محصولات آشنا شوید. هر یک از مدل های این محصولات در دنیای پزشکی و دندان پزشکی مدرن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار هستند و با افزایش تقاضا رو به رو شده اند.

 

انواع این محصولات برای سفید کردن دندان ها به کار برده می شوند و بخشی از فرایند زیبایی و سلامت دندان ها را تشکیل می دهند. به همین خاطر نیز استفاده از آن ها در میان خانم ها و آقایان رایج شده است.

 

دندان های شما در طولانی مدت با تغییر رنگ رو به رو می شود؛ مصرف غذاهای مضر، عدم توجه به استفاده از محصولات بهداشتی مانند مسواک و دهانشویه در طولانی مدت آسیب های بسیاری به ساختار ظاهری دندان ها وارد می کند و رنگ آن ها را کدر و زرد خواهد کرد. از این رو استفاده از انواع بلیچینگ در این زمینه از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

 

این محصولات در مدل های خانگی و دندان پزشکی ارائه شده و در دسترس مشتریان قرار می گیرند.

 

بلیچینگ چیست؟

 

 

روش بلیچینگ در کلینیک

 

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی و استفاده از آن در مراکز درمانی و دندان پزشکی با استفاده از مواد به خصوصی انجام می پذیرد. هر یک از این مواد ساختار منحصر به فردی دارند و فرایند بلیچینگ دندان را تخصصی تر خواهند کرد.

 

استفاده از مواد شیمیایی در مطب های دندان پزشکی با روش های تخصصی انجام می پذیرد. به همین خاطر نیز برای خرید مواد مخصوص بلیچینگ در کلینیک ها باید به نکات مهمی دقت داشته باشید. این مواد که بسیار غلیظ تر از مدل های خانگی هستند، باید حتما زیر نظر دندان پزشکان حرفه ای مورد استفاده قرار بگیرند.

 

در این روش درمانی دندان ها با محلول های اسیدی تماس داده می شوند و به همین خاطر باید علاوه بر بلیچینگ مواد جانبی مورد استفاده در این فرایند نیز خریداری شود.

 

پس از استعمال مواد از نورهای لیزری استفاده می کنند تا مواد مورد نظر به خوبی بر روی دندان ها تثبیت شوند. انجام این فرایند تا 3 الی 4 روز زمان می برد و هر یک از این جلسات نیز بین 1 تا نیم ساعت زمان طول می کشند.

 

بلیچینگ برای دندان در منزل

 

خرید قالب بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی در میان مواد خانگی این محصولات نیز انجام می گیرد. در صورتی که به هر دلیلی قصد رفتن به دندان پزشکی را ندارید، مواد بلیچینگ خانگی در دسترس شما قرار می گیرند. این مواد میزان ریسک پایین تری دارند و استفاده از آن ها در محیط منزل نیز بسیار ساده خواهد بود.

 

با استفاده از این مواد دندان های شما تا حدودی سفید می شوند. اما ماندگاری سفیدی دندان ها طولانی نیست. به همین خاطر باید مجددا برای ترمیم آن اقدام نمایید. خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی برای این روش ها با قیمت کمتری انجام می گیرد. از آن جا که این مواد چندان تخصصی نیستند، با هزینه مناسب تری نیز در دسترس مشتریان قرار می گیرند.  

 

خرید بلیچینگ فوری

 

خرید قالب بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی برای انجام خدمات فوری نیز میسر می باشد. هر یک از این مواد به عنوان هیدروژن پراکسید نیز در دنیای صنعت معرفی می شوند و از اهمیت بسیار زیادی در این عرصه برخوردار هستند.

این مواد نیز چندان پایدار نیستند و نیاز به ترمیم مجدد خواهند داشت. برای خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی باید حتما به مدل و نوع این مواد دقت داشته باشید و بر این اساس خرید هر یک را انجام دهید.

 

خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی بر اساس نیازهای مشتریان انجام می گیرد. هر یک از این محصولات طبی و درمانی روش استفاده به خصوصی دارند و به همین خاطر نیز به میزان قابل توجهی به کار برده می شوند. این محصولات دسته بندی های به خصوصی دارند.

 

این بلیچینگ ها به صورت کاربردی تولید شده و در دسترس قرار می گیرند و خرید آن ها به سادگی انجام می شود. برای خرید هر یک از مدل های این محصولات باید به هزینه خرید آن ها نیز دقت داشته باشید. در صورتی که هر یک از آن ها برای مصارف بیمارستانی و کلینیکی خریداری می شوند، باید به قیمت عمده آن ها دقت داشته باشید.

 

در حین خرید هر یک کیفیت این محصولات را نیز در نظر بگیرید. شما می توانید، هر یک از آن ها را از مراکز خرید معتبر و از برندهای مختلف خریداری کنید.

 

بیشتر بخوانید: روکش های دندانی و دلایل نیاز به آنها

 

 

بلیچینگ

 

 

تعیین قیمت بلیچینگ

 

برای خرید هر یک از این محصولات قیمت به خصوصی تعیین می شود. هزینه خرید آن ها بر اساس نحوه کاربرد و نوع و مدل این محصولات تعیین می شود. در صورتی که مدل های خانگی آن ها را خریداری کنید، قیمت کار کمی کمتر محاسبه می شود.

 

قیمت مدل های کلینیکی این محصولات کمی بیشتر تعیین می شود. قیمت خرید آن ها به صورت عمده و جزیی متفاوت است. هر مدل از این محصولات اینترنتی نیز سفارش داده می شوند و خرید و فروش آنلاین هر یک نیز میسر خواهد بود.

 

جمع بندی

 

در این مطالب در خصوص خرید هر یک از مدل های بلیچینگ دندان اطلاعاتی به دست آورده و مزایا و معایب این محصولات و ویژگی های کاربردی آن ها نیز در تعیین هزینه خرید این اقلام تاثیر گذار می باشند. شما می توانید، آن ها را به سادگی انجام دهید.

 

تهیه و خرید آن ها بر اساس نیازهای مشتریان انجام می گیرد. شما می توانید، انواع دسته بندی های آن ها را به صورت پک خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهید. این محصولات از بهترین اقلام دندان پزشکی محسوب شده و جایگزین انواع روش های ترمیم و زیبایی دندان شده اند.

 

با ما همراه باشید: بلیچینگ دندان چیست

فروش کامپوزیت دندان به صورت اینترنتی
فروش کامپوزیت دندان به صورت اینترنتی
فروش کامپوزیت دندان به صورت اینترنتی کار را برای متقاضیان بسیار آسان کرده است و افرادی که قصد خرید این محصول را دارند می توانند به صورت آنلاین این محصول را سفارش دهند.امروز فروشگاه های اینترنتی زیادی وجود دارد که هر کدام محصولات متفاوتی را به فروش می رسانند که کار را برای مشتریان بسیار راحت کرده است.فروشگاه دندانپزشکی دنسیس یک فروشگاه اینترنتی در زمینه فروش محصولات پزشکی و دندانپزشکی می باشد که در این زمینه متقاضیان بسیار زیادی وجود دارد.فروشگاه دندانپزشکی دنسیس تمامی محصولات خود را به صورت اینترنتی به فروش می رساند و به سرعت این محصولات به دست مشتریان می رسد.
فروش بلیچینگ به صورت آنلاین
فروش بلیچینگ به صورت آنلاین

در این نوشته دنسیس قصد داریم به طور جامع و کاربردی به مهمترین مسائل پیرامون فروش بلیچینگ آنلاین، کامپوزیت و پیوند کامپوزیت‌های برندهای معروف دنیا با دندان پرداخته و راهنمای جامعی برای سفیدی دندان و رفع مشکلات طرح لبخند خدمت شما عزیزان ارائه دهیم؛ اگر شما هم از مشکل زردی و لک غیر طبیعی دندان‌های خود رنج می‌برید و به دنبال بهترین و به صرفه‌ترین راه رفع آن هستید، در ادامه با ما همراه باشید.

 

انسان موجودی اجتماعی است و حد زیادی از اعتماد به نفس و رضایت وی از خود، تحت تاثیر اجتماع و مقبولیت او در جامعه و در ارتباط با انسان‌های دیگر به دست می‌آید. در مورد مقبولیت فرد ظاهر و زیبایی و آراستگی ظاهری پیش از باطن خود را نمایان می‌کند و بخش قابل توجهی از زیبایی ظاهری به صورت بستگی دارد.

 

دندان‌ها در زیبایی صورت ما بیش از آنچه که فکرش را می‌کنید تاثیر گذار هستند و از این جهت اثر قابل توجهی بر اعتماد به نفس ما دارند. برای درک بهتر این موضوع یک لحظه تصور کنید در جمعی هستید، در حال صحبت و گپ و گفت با دوستان، در این بین می‌خواهید لبخند بزنید و ناگهان یادتان می‌افتد دندان‌هایتان به طرز وحشتناکی زرد یا کج و معوج است. چه احساسی به شما دست می‌دهد؟!

 

زردی غیر طبیعی دندان‌ها، لک‌های عمیقی که تحت تاثیر عوامل و وقایع گوناگون روی دندان ایجاد می‌شود، رشد کج و معوج دندان‌ها، فاصله غیر طبیعی بینشان، همه و همه از شایع‌ترین و رایج‌ترین مشکلات زیبایی دندان هستند که خوشبختانه با پیشرفت علم دندانپزشکی راه‌های درمان کارآمد و در دسترسی پیدا کرده‌اند.

 

مطلب پیشنهادی : کاربرد گان جراحی در مراکز درمانی چیست

 

 

بهترین روش‌های سفید کردن دندان

 

 روش یا روکش کامپوزیت که به احتمال زیاد در مورد آن شنیده‌اید، یکی از کارآمدترین روش‌های رفع مشکلات نامبرده بوده و روش بلیچینگ دندان نیز یکی از روش‌های تخصصی ویژه رفع زردی و رنگدانه‌های غیر طبیعی سطح دندان‌ها است.  

 

و نیر کامپوزیت با مواد خاص کامپوزیت انجام شده و با دندان شما پیوند می‌خورد. در این روش مواد کامپوزیت از برندهای معروف کامپوزیت دیاموند، کامپوزیت توکویاما، کامپوزیت سارمکو، کولزر کاریزما و.. با سایه و رنگ هماهنگ با دندان شما انتخاب شده و به نحوی روی دندان قرار می‌گیرند تا مشکلاتی اعم از رنگ و لک عمیق غیر طبیعی سطح دندان، کج و معوج بودن و فاصله بیش از حد دندان‌ها، شکستگی و ترک و مشکلات طرح لبخند را پوشش دهند.

 

و اما روش بلیچینگ دندان Bleaching  روشی تخصصی مختص از بین بردن رنگدانه‌های غیر طبیعی سطح دندان‌ها است. این روش که به سه طریقه بلیچینگ دندان در مطب یا کلینیک دندانپزشکی، بلیچینگ در خانه و بلیچینگ با لیزر انجام می‌شود، با استفاده از ماده‌ای به نام پراکسید هیدروژن انجام می‌پذیرد.

 

کامپوزیت یا بلیچینگ؟ مسئله این است!

 

دندان‌ها در طول زمان و تحت تاثیر عواملی چون افزایش سن، استعمال دخانیات، اسپری‌های تنفسی و برخی داروها، خوردن و آشامیدن مواد غذایی رنگی، ترک‌های ریز مینایی، آمالگام دندانی، کلرهگزیدین و.. دچار تغییر رنگی غیر طبیعی و دائم شوند که با هیچ روش خانگی و سنتی قابل رفع نباشد.

 

همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، کامپوزیت و بلیچینگ دندان دو روش از بهترین روش‌های سفید کردن دندان هستند. شیوه کار در این دو روش متفاوت است اما هدف آن‌ها یکسان. به این صورت که کامپوزیت روکشی از مواد را با دندان پیوند داده اما بلیچینگ با آغشته کردن دندان به ماده‌هایی اسیدی خاص رنگدانه‌های غیر طبیعی سطح دندان را از بین می‌برد و به این طریق رنگ طبیعی را به دندان باز می‌گرداند.

 

یکی از دلایلی که این دو روش طرفداران زیادی دارند، این است که نسبت به لمینت دندان و دیگر روش‌ها ارزانتر و همچنین سریع‌تر هستند. قیمت پایینتر محصولات سبب می‌شود افراد دسترسی راحت تری به این روش‌ها داشته و با انجام راحت و سریع آن فرآیند بهبود را با سرعت بیشتری طی کنند.

 

اصلی‌ترین تفاوت بین بلیچینگ دندان و کامپوزیت این است که کامپوزیت دندان در فرم ظاهری و اندازه دندان‌ها تغییر ایجاد می‌کند، اما بلیچینگ صرفا رنگدانه‌های غیر طبیعی را از سطح دندان حذف می‌کند. در مورد اینکه کدام روش بهتر است و کامپوزیت آنلاین خریداری کنیم یا بلیچینگ؟ باید این نکته را بدانید که انتخاب روش مناسب به وضعیت دندان و عمق لک و رنگ روی آن، بودجه‌تان و نظر دندانپزشکتان بستگی دارد. قیمت کامپوزیت و بلیچینگ دندان در فروشگاه‌های مجازی و حضوری مشابه است و بر اساس عوامل متعددی تعیین می‌شود.

 

عوامل موثر در قیمت کامپوزیت آنلاین

 

قیمت کامپوزیت دندان آنلاین به عوامل گوناگونی بستگی دارد. از جمله این عوامل نوع و جنس کامپوزیت است. اینکه شما کامپوزیت دیاموند (کامپوزیتDiamond  )را انتخاب می‌کنید یا کامپوزیت توکویاما ژاپنی ( کامپوزیت tokoyama ) و یا کامپوزیت سارمکو ساخت سوئیس و انگلستان (کامپوزیت saremco ) تاثیر به سزایی در هزینه شما دارد.

 

افزون بر این، قیمت کامپوزیت بر تعداد و موقعیت دندان نیز وابسته است. طبیعتا هر چه تعداد دندان مورد نظر شما بیشتر بوده و این دندان در قسمت خلفی دهان و دور از دسترس دندانپزشک باشد، قیمت روکش کامپوزیت آن بیشتر خواهد بود.

 

در برخی موارد نیز روکش کامپوزیت دندان بدون اقدامات درمانی قبلی از قبیل درمان لثه و پر کردن دندان و حذف روکش کامپوزیت یا لمینت قدیمی و.. ممکن نیست. در این موارد قیمت اقدامات جانبی نیز به قیمت کامپوزیت افزوده شده و هزینه نهایی کار را افزایش می‌دهد.

 

 

کامپوزیت و بلیچینگ دندان را از کجا تهیه کنیم؟

 

مواد کامپوزیت و بلیچینگ دندان به صورت حضوری و مجازی عرضه می‌شوند. امروزه با پیشرفت فناوری و امکان ارتباطات گسترده در هر نقطه‌ای از جهان که باشید، می‌توانید به راحتی از امکانات و لوازم مورد نیازتان برخوردار شوید و کمیاب‌ترین و با کیفیت‌ترین محصولات را به صورت آنلاین سفارش دهید.

 

به منظور تهیه لوازم بلیچینگ دندان و روکش ونیرکامپوزیت در اولین قدم خوب است با دندانپزشکی مشورت نموده و با توجه به شرایط و وضعیت دندانتان بهترین انواع و جنس مواد را تهیه کنید. برای آسودگی خاطر از اصل بودن محصولات نیز بهتر است پیش از خرید سایت و مرکز فروش آنلاین را مورد بررسی قرار دهید و از مراکز معتبر معروف اجناس مورد نیازتان را خریداری کنید.

 

 

بیشتر بخوانید: تأثیر دستکش های نخی در پیشگیری از انتقال ویروس

 

سخن پایانی

 

در این مقاله سعی کردیم به هر آنچه که باید در مورد خرید و فروش آنلاین لوازم دندانپزشکی، کامپوزیت و بلیچینگ بدانید، بپردازیم. با انتخاب هوشمندانه مراکز فروش آنلاین مواد کامپوزیت و بلیچینگ دندان، می‌توانید بهترین و مناسبترین مواد را با نازلترین قیمت تهیه نمایید.

فروش کامپوزیت دندان به صورت آنلاین
فروش کامپوزیت دندان به صورت آنلاین
فروش کامپوزیت دندان به صورت آنلاین توسط فروشگاه دندانپزشکی دنسیس امکان پذیر می باشد و شما از این به بعد می توانید محصولات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از این فروشگاه خریداری نمایید.فروشگاه اینترنتی دنسیس با فروش آنلاین محصولات خود این امکان را به مشتریان خود داده است تا با کمترین هزینه و صرفه جویی در زمان بتوانند محصول مورد نظر خود را خریداری نمایند.بسیاری از محصولات پزشکی هستند که به راحتی یافت نمی شوند و برای خرید آن باید به فروشگاه های مختلفی مراجعه کرد و با این کار زمان زیادی از دست می رود.