شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "تیر"

دلایل استفاده از کامپوزیت دندان
دلایل استفاده از کامپوزیت دندان
دلایل استفاده از کامپوزیت دندان می تواند موارد بسیار زیادی باشد که امروز می خواهیم در این مورد مطالبی را در اختیار شما قرار دهیم.موارد استفاده از کامپوزیت دندان بسیار بالا می باشد و امروزه با وجود انواع کامپوزیت دندان می توان گفت که مشکلات دندان ها را به طور کلی برطرف کرد.هر کدام از کامپوزیت های دندان مخصوص کار خاصی می باشند که برای خرید آن باید دقت داشته باشید تا به درستی کامپوزیت مورد نظر خود را خریداری نمایید.
کامپوزیت دندان های جلو
کامپوزیت دندان های جلو
اولین کامپوزیت هایی که سال های گذشته وارد صنعت دندانپزشکی شد، فقط برای استفاده در دندان های جلو بود و فقط کامپوزیت دندان های جلو را پوشش می داد.با کامپوزیت دندان های جلو دندان های عقب اگر نقصی داشتند نمی توانستند آن را ترمیم نمایند و فقط دندان های جلو را می توانستند پوشش دهند.با گذشت سال ها، کامپوزیت های دیگری روانه بازار شدند و هر یک نقص های کامپوزیت قبلی را پوشش می دادند و هر کدام کاربرد خاص خود را داشت.
بهترین سن درمان تخصصی ارتودنسی در دختران و پسران
بهترین سن درمان تخصصی ارتودنسی در دختران و پسران
عضو هیئت مدیره انجمن ارتودنتیست های ایران، در خصوص بهترین سن درمان‌ کوچکی فک پایین، در دختران و پسران، توضیحاتی ارائه داد.به گزارش خبرگزاری مهر، فاضل فیروزی، با اشاره به بهترین زمان درمان کوچکی فک پایین در دختران و پسران، گفت: درمان تخصصی ارتودنسی همانند سایر موارد درمانی نیازمند پوشش بیمه‌ای است ولی این موضوع در کشور مورد غفلت قرار دارد.وی در آستانه برگزاری هفدهمین گردهمایی علمی سالانه و چهاردهمین کنگره بین المللی انجمن ارتودنتیستهای ایران، اظهارداشت: بهترین سن برای ویزیت ارتودنسی ۶ تا ۷ سال و بهترین سن انجام درمان ارتودنسی در ناهنجاری فکی بزرگی فک پایین یا کوچکی فک بالا زیر ۱۰ سال است.
کامپوزیت دندان های پوسیده
کامپوزیت دندان های پوسیده
کامپوزیت دندان های پوسیده یکی از راه هایی است که می توان پوسیدگی دندان های خود را بپوشانید و با این کار می توانید دندان های خود را سالم نشان دهید.پوسیدگی دندان یکی از مشکلاتی است که نمای دندان را خراب می کند و این کار باعث می شود تا سفیدی دندان شما بر اثر پوسیدگی از بین برود.اما با وجود کامپوزیت های دندان می توان این مشکل را برطرف کرد و می توان همچنان لبخند زیبایی داشت و دندان های سفیدی داشته باشید.علاوه بر کامپوزیت دندان های پوسیده، می توان از آن ها در پوشاندن ترک خوردگی دندان، شکستگی دندان و فاصله میان دندان ها استفاده کرد.
ونیر سرامیکی
ونیر سرامیکی
ونیر سرامیکی یکی از درمان های دندان پزشکی زیبایی است که بسیار موثر در زیبایی چهره فرد خواهد بود و خنده وی را اصلاح خواهد کرد.کار نصب ونیر یا همان لمینت دندان برای فرد در کلینک های دندان پزشکی توسط پزشک زیبایی دندان انجام می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد.برای این که بتوانید از این راهکار برای زیبا کردن دهان و دندان های خود استفاده کنید ابتدا باید در رابطه با ونیر های سرامیکی (ونیر پرسلینی) اطلاعاتی بدست آورید.
تعویض کامپوزیت ها
تعویض کامپوزیت ها
آیا لازم است تا کامپوزیت ها را تعویض کنیم؟ تعویض کامپوزیت ها به چه دلیل صورت می گیرد؟ تعویض کامپوزیت چگونه انجام می شود؟بسیاری از افرادی که از کامپوزیت استفاده می کنند این سوال برایشان پیش می آید که آیا لازم است پس از مدتی برای تعویض کامپوزیت دندان اقدام کنم؟پاسخ در اولین نگاه خیر می باشد و اگر کامپوزیت شما سالم باشد می توانید تا سال های زیادی از آن ها بدون مشکل استفاده نمایید.شما اگر نکات بهداشتی را برای تمیز نگه داشتن کامپوزیت ها رعایت نمایید می توانید تا سال های زیادی از آن ها استفاده نمایید.
نحوه نصب لمینت دندان
نحوه نصب لمینت دندان
برای نصب لمینت دندان حتماً به دندان پزشک متخصص و ماهر مراجعه نمایید تا در طی این روند نصب، دچار مشکل نشوید.درضمن نصب لمینت باید با مشاوره دندان پزشک صورت بگیرید، درغیر این صورت عواقب آن برعهده خود شخص خواهد بود.پزشک متخصص تشخیص می دهد که دندان های شما برای نصب لمینت مناسب است یا شما باید از راهکار های دیگری برای ترمیم دندان های خود استفاده کنید.توجه داشته باشید که پس از نصب لمینت دندان رنگ، شکل، اندازه یا طول دندان ها را تغییر میدهد و بیشتر برای قسمت دندان های جلویی مورد استفاده قرار می گیرد.
فروش کامپوزیت دندان در تهران
فروش کامپوزیت دندان در تهران
امروز می خواهیم یک سایت فروشگاه دندانپزشکی به شما معرفی کنیم که در زمینه فروش کامپوزیت دندان در تهران فعالیت می نماید و شما می توانید به آن مراجعه نمایید.فروشگاه دندانپزشکی دنسیس، یک فروشگاه اینترنتی می باشد که در زمینه فروش محصولات پزشکی و دندانپزشکی فعالیت می نماید.شما می توانید جهت خرید و فروش کامپوزیت دندان در تهران به سایت دنسیس مراجعه کرده و می تونید محصولات مورد نظر خود را از این سایت خریداری نمایید.