شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2020"  از "شهریور"

نکات طلایی سلامت دندان ها
نکات طلایی سلامت دندان ها
سلامت دندان ها بسیار مهم و ضروری است. پس در این مقاله با ۴۰ نکته‌ای که از رازهای مهم حفظ سلامت دند‌ان‌ها هستند و معمولا دندان‌پزشکان در مطب خود فرصت و فراغتی برای گوشزد کردن آنها به شما ندارند، آشنا می‌کنیم.
فروش انواع کامپوزیت دندان
فروش انواع کامپوزیت دندان
فروشگاه دندانپزشکی دنسیس در زمینه فروش انواع کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ فعالیت می نماید و جهت خرید این محصولات می توانید به فروشگاه این سایت مراجعه نمایید.کمتر سایتی پیدا می شود که به طور کامل تمامی محصولات دندانپزشکی و پزشکی را داشته باشد و سایت دنسیس یک سایت مرجع در زمینه فروش این محصولات می باشد.کامپوزیت دندان انواع مختلفی دارد که برای خرید آن ها باید دقت و اطلاعات کافی داشته باشید تا کامپوزیت مورد نظر خود را خریداری نمایید.
فواید و عوارض بلیچینگ دندان
فواید و عوارض بلیچینگ دندان
یکی از بزرگترین مزایای استفاده از روش بلیچینگ دندان موثر بودن و دوام آن است، نتایج استفاده از روش بلیچینگ دندان بسیار چشمگیر‌تر از نتایج دیگر روش‌های سفید کنندگی دندان است.زیرا در این روش از محلولی استفاده می شود که حاوی پراکسید می باشد و بشدت در سفیدکنندگی تاثیر گذار است. حتی دندان‌های بسیار زرد و جرم گرفته را می‌توان با روش بلیچینگ دندان، به صورت حرفه ‌ای سفید سازی و درمان کرد.به صورت کلی تنها خطر و عوارض عمده‌ای که در مورد بلیچینگ دندان به چشم می‌خورد، حساسیت برخی افراد نسبت به آن است و این حساسیت به ویژه در ساعت‌های اولیه پس از درمان مشخص می‌شود.
قیمت کامپوزیت دندان
قیمت کامپوزیت دندان
بسیاری از افرادی که قصد خرید کامپوزیت دندان را دارند، از قیمت کامپوزیت دندان بی خبر هستند و برای این که از قیمت ها باخبر بشوند مجبور می شوند به فروشگاه های دندانپزشکی و یا داروخانه ها مراجعه کنند. اما فروشگاه آنلاین دنسیس این مشکل را برطرف کرده است و شما می توانید برای اطلاع از قیمت کامپوزیت دندان به فروشگاه دندانپزشکی دنسیس مراجعه نمایید
فواید و عوارض کامپوزیت دندان
فواید و عوارض کامپوزیت دندان
در این مطلب می خواهیم به فواید و عوارض کامپوزیت دندان که یکی از راهکاره های زیبایی دندان می باشد، بپردازیم.در دنیای امروزی بیشتر مردم ترجیح می دهند با ظاهری آراسته و شکل و شمایلی مرتب در جامعه حاضر شوند.همان طور که می دانید دندان ها یکی از ارکان اساسی داشتن زیبایی در چهره برای انسان است، بنابراین سفید بودن رنگ آن بسیار حائز اهمیت می باشد.باتوجه به اینکه با گذشت زمان و با بالا رفتن سن، رژیم نامناسب غذایی، عادت های بد روزانه (کشیدن سیگار، مصرف نوشابه و...) ساختار و ظاهر دندان ها دستخوش تغییرات عمده ای می شوند.
پر کردن دندان با کامپوزیت بهتر است یا آمالگام؟ آیا آمالگام برای بدن خطرناک است؟
برای پر کردن و ترمیم دندانهایی که دچار پوسیدگی شده اند، بیماران معمولا این سوال را مطرح می کنند که کدام ماده ترمیمی بهتر است و بیشتر عمر میکند: کامپوزیت یا آمالگام؟ در این مقاله سعی می کنیم مزایا و معایب هر دو روش را بطور خلاصه بررسی نماییم.
معایب کامپوزیت دندان
معایب کامپوزیت دندان
معایب کامپوزیت دندان یکی از موضوعاتی است که به آن توجه نمی شود و همه فکر می کنند که تمامی کامپوزیت ها برای دندان ها مفید می باشد.در برخی از موارد می توان اشاره کرد که استفاده از کامپوزیت دندان نه تنها که مفید نیست بلکه ممکن است باعث خسارت های جبران ناپذیری برای دندان های شما داشته باشد.در این مطلب می خواهیم به چند نمونه از معایب کامپوزیت دندان اشاره نماییم تا اطلاعات شما در این زمینه افزایش یابد.