شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "اسفند"

بهداشت دهان و دندان ضعیف چطور باعث تهدید سلامتی می‌شود؟
بهداشت دهان و دندان ضعیف چطور باعث تهدید سلامتی می‌شود؟
سلاامت دهانی خوب، بخشی اساسی از سلامت عمومی است؛ اگرچه بهره‌مندی از سلامت دهانی خوب، چیزی بیش از فقط داشتن دندانهای سالم است، بهداشت دهان و دندان، یک پیش‌نیاز برای سلامتی و یک بعد اساسی برای بهداشت عمومی و رفاه است.به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ در جوامع امروزی با توجه به افزایش ارتباطات و حضور افراد جامعه در موقعیت‌های اجتماعی گوناگون، لزوم رعایت بهداشت دهان و زیبایی دندان‌ها بیش از گذشته حس می‌شود؛ علاوه بر این، با توجه به این که سلامت عمومی بدن با سلامت دهان و دندان رابطه مستقیم دارد، از این رو سلامت دهان و دندان اهمیت ویژه‌ای در حفظ و ارتقاء سلامت افراد جامعه دارد.
روش کامپوزیت دندان
روش کامپوزیت دندان
بسیاری از مراجعه کنندگان سوالاتی در مورد روش کامپوزیت دندان برایشان پیش می آید که آیا کامپوزیت دندان دارای عوارض می باشد یا انجام آن مشکلی برای دندان ها ندارد؟امروز می خواهیم به این سوال شما در مورد روش کامپوزیت دندان پاسخ دهیم و شما را از این موضوع آگاه سازیم.کامپوزیت دندان یکی از روش های لمینت می باشد و جنس کامپوزیت ها از پلیمر می باشد و از این کار برای زیبایی دندان ها استفاده می شود.
کامپوزیت دندان چیست
کامپوزیت دندان چیست
شاید تابه حال اسم کاپوزیت را شنیده باشید اما ندانید کامپوزیت دندان چیست ؟ یکی از راه های مرتب و سفید کردن دندان ها استفاده از کامپوزیت دندان می باشد.اما اگر دندان شما دچار شگستگی یا پوسیدگی می باشد، کامپوزیت بهترین گزینه برای نصب شدن برروی دندان و همراه داشتن زیبای می باشد.کامپوزیت دارای مزایای بهتری نسبت به لمینت می باشد که فقط در یک جلسه توسط دندان پزشک روی دندان های فرد نصب می شود، همچنین از لحاظ هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد.
درمان کانال ریشه دندان
درمان کانال ریشه دندان
گاهی برای بیشتر افراد پیش آمده که بر اثر پوسیدگی یا شکستگی دچار دندان درد شوند، برای رفع این مشکل فرد به درمان کانال ریشه دندان نیاز دارد.درمان کانال ریشه دندان (Root Canal Therapy) یا به اصطلاح عامیانه عصب کشی یکی از سخت ترین درمان ها در دندان پزشکی است.به همین دلیل است که بیشتر دندان پزشکان ترجیح می دهند بیمارن خود را برای درمان کانال ریشه دندان، به متخصصین درمان کانال ریشه دندان (Endodontist) ارجا دهند.
دستکش لاتکس
دستکش لاتکس

دستکش لاتکس یکی از ابزارهای بهداشتی در مراکز مختلف محسوب می شود که در سال های اخیر از میزان استقیال بالایی برخوردار بوده است.
این دستکش ها هر یک از مشخصه ها و خصوصیات بارزی برخوردار هستند و به همین خاطر نیز مورد توجه قرار گرفته اند. در دنیای صنعت مدل های مختلفی از دستکش های بهداشتی ارائه شده اند.

 

انواع دستکس نیتریل و وینیل نیز در این میان دسته بندی می شوند و هر یک از اهمیت بسیار زیادی در این عرصه برخوردار هستند. در ادام هبه بررسی مدل های مختلف این دستکش ها می پردازیم. همراه دنسیس باشید:

 

معرفی دقیق دستکش لاتکس

 

این مدل دستکش های مرغوب از مواد طبیعی ساخته شده اند و برای محافظت از دست ها در صنعت پزشکی مورد استفاده قرار می گیرند. میزان خرید و فروش آن ها در طول هر سال بسیار بال است. چرا که کیفیت آن ها به صنعتگران عرصه های طبی و درمانی ثابت شده است.

 

دستکش لاتکس

 

البته برخی از افراد به این دستکش ها حساسیت دارند و به همین خاطر در استفاده از آن ها با محدودیت هایی مواجه می شوند. به همین خاطر برای استفاده از هر یک از مدل های این محصولات باید به عدم حساسیت دست های خود دقت کنید و با در نظر گرفتن این نکته مهم هر یک را به کار ببرید.

 

انعطاف پذیری بالای این دستکش ها از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود و سبب برتری شان نسبت به انواع دستکش نیتریل و وینیل شده است.

 

مهمترین ویژگی های دستکش لاتکس

 

این محصولات با ویژگی های مهم و کاربردی در صنایع مختلف ارائه می شوند. برخی از این ویژگی ها را در زیر مشاهده می کنید:

  • انواع آن ها به خوبی بر روی پوست دست شما فیکس می شوند و این مسئله سبب سهولت در کار کردن با استفاده از این دستکش ها خواهد شد.
  • انواع آن ها برای مدت زمان طولانی قابل استفاده خواهند بود و برای پوست های عادی هیچ مشکلی به وجود نمی آورند.
  • انواع آن ها برای تجزیه در محیط زیست مناسب هستند و به همین خاطر به عنوان یک محصول محافظ محیط زیست معرفی می شوند.
  • در ساختار آن ها از پودر کم تری استفاده شده است. این پودر به کار رفته سبب سهولت در پوشیدن دستکش می شود و کارایی آن را برای افراد ساده تر می کند.
  • دستکش لاتکس به نسبت انواع دستکش وینیل از قیمت به صرفه تری برخوردار هستند و به همین خاطر نیز مشتریان از خرید آن ها استقبال کرده اند.
  • این دستکش ها حس لامسه بدن را در سطح ایده آلی حفظ می کنند و به همین خاطر نیز استفاده از آن ها بسیار مفید واقع می شود.

 

 

معرفی دستکش نیتریل

 

این مدل دستکش ها نیز بدون استفاده از لاستیک های مصنوعی تولید می شوند و به همین خاطر نیز از کیفیت بالایی برخوردار هستند. در صورتی که به دستکش های لاتکس حساسیت دارید، بهتر است انواع دستکش نیتریل را امتحان کنید. این دستکش ها در برابر پارگی نیز بسیار مقاومت دارند و به همین خاطر نیز به عنوان یک دستکش کاربردی شناخته می شود.

 

انواع آن ها را به عنوان دستکش های پزشکی نیز می شناسند. این محصولات پیش از ارائه به بازارهای فروش به خوبی تست شده و آزمایشات پزشکی بسیار زیادی بر روی آن ها انجام می گیرد. به همین خاطر نیز استفاده از آن ها بسیار متداول شده است.

 

بیشتر بخوانید: خرید بلیچینگ از فروشگاه دندانپزشکی

 

 

 خرید دستکش لاتکس

 

ویژگی های مهم دستکش نیتریل

 

دستکش نیتریل بدون مواد لاتکس تولید می شوند و از این نظر یکی از مهمترین ها است. مقاومت آن ها در برابر سوراخ شدن نسبت به دستکش لاتکس بسیار بیشتر است و به همین خاطر مورد توجه قرار گرفته است.

 

طول عمر بالای این دستکش ها نیز یکی از مهمترین ویژگی های آن ها است. به همین خاطر نیز هر یک برای مدت طولانی به کار برده می شوند و یک بار مصرف نخواهند بود. این دستکش ها در برابر مواد شیمیایی نیز بسیار مقاوم عمل می کنند و به همین خاطر به میزان بالایی برای مراکز آزمایشگاهی به کار برده می شوند.

 

دستکش وینیل

 

دستکش وینیل نیز در دنیای صنعت و پزشکی جایگاه مهم دارد. این دستکش ها رقیب سرسخت دستکش لاتکس، انواع دستکش نیتریل و... به شمار می روند و به همین خاطر نیز با ویژگی های مهمی معرفی می شوند. انواع این دستکش ها بدون مواد لاتکس ساخته شده و حساسیت های این محصولات را به دنبال ندارند. ارزان بودن قیمت این دستکش ها مهمترین ویژگی آن ها به شمار می رود که سبب افزایش استقبال از آن ها شده است.

 

انواع آن ها بدون کوچکترین خطر پوستی به کار برده می شوند و هیچ عارضه ای برای پوست دست افراد به دنبال ندارند. کم پودر به کار رفته در این محصولات نیز از مهمترین ویژگی های آن ها به شمار می رود.

 

دستکش وینیل برای استفاده های کوتاه مدت تولید می شود و بهتر است که از این متریال در مدت طولانی استفاده نکنید. هر یک از آن ها برای مصارف بسیاری خریداری می شوند و تقاضای بسیار بالایی برای خرید هر یک در عرصه های طبی و درمانی وجود دارد.

 

طول عمر این دستکش ها کمی کمتر از مدل های یاد شده است و به همین خاطر نیز گاها محدودیت هایی برای استفاده از هر یک از این اقلام وجود دارد.

 

 انواع دستکش لاتکس

 

جمع بندی

 

دستکش نیتریل، لاتکس و وینیل در دنیای امروز از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار هستند. با شیوع بیماری های همه گیر در دنیای امروز مردم به استفاده از انواع دستکش های طبی و درمانی روی آورده اند و انواع دسته بندی های آن ها را برای مصارف خود به کار می برند.

 

شما می توانید هر یک از مدل های دستکش وینیل، دستکش های طبی لاتکس و... را برای مراکز بهداشتی و بیمارستانی خریداری کنید.

 

خرید و فروش عمده این محصولات نیز رایج می باشد. هر یک از مدل های آن ها به قیمت مناسبی در دسترس مشتریان قرار می گیرند. قیمت هر یک از مدل های این محصولات طبی و درمانی متفاوت است و بسته به نوع مواد به کار رفته در آن ها تعیین می شود.

 

 

بیشتر بخوانید: روکش های دندانی و دلایل نیاز به آنها

جرم گیری دندان
جرم گیری دندان
جرم گیری دندان ها یکی از موارد است که بسیاری از افراد برای انجام آن له دندان پزشک ها مراجعه می کنند اما اطلاعات کمی در این زمینه دارند.بسیاری از مردم معتقدند جرم گیری دندان ها به مینای دندان آسیب وارد می کند و ممکن است به دندان بیمار خسارت وارد شود.از این رو برخی دیگر معتقدند که دندان پزشکان برای دریافت پول جرم گیری دندان را به بیماران توصیه می کنند که در ادامه به تمامی این فرضیات پاسخ می دهیم.