شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "خرداد"

انواع محلول هاي ضدعفوني كننده
انواع محلول هاي ضدعفوني كننده
یکی از پرمصرف ترین محلول های ضدعفونی‌کننده‌ الکل‌های صنعتی هستند. ظاهراً این الکل‌ها برای ازبین‌بردن میکرب‌ها و باکتری‌ها کارآمد فراوانی دارند. اتانول، ایزوپروپانول و پروپانول ازجمله محلول‌های حاوی الکل هستند که در این محلول های ضد عفونی کننده دنسیس استفاده می‌شوند. الکل باعث نابودی ساختار پروتئین‌ها و انعقاد آنها می‌شود؛ این خاصیت الکل را به انتخابی مناسب و کارآمد برای مقابله با حجم گسترده ای از باکتری‌ها و ویروس‌ها تبدیل می‌کند.
استفاده بیش از حد از مواد ضد عفونی کننده
استفاده بیش از حد از مواد ضد عفونی کننده
استفاده بیش از حد از مواد ضد عفونی کننده دارای عوارض به خصوصی می باشد که می تواند مشکلاتی را در بدن ایجاد کند. به نقل از دانشگاه علوم پزشکی یکی از محصول بهداشتی که در این روزها خواهان زیادی دراد، محلول ضدعفونی کننده های دست است، اکثر کادرهای درمان و حتی مردم عادی برای جلوگیری از آلودگی دست ها از ویروس کرونا با میکروب های عامل بیماری ترجیح می دهند که از این مواد برای تمیز کردن دست ها در طول روز استفاده کنند.
دسته بندی مواد دندانپزشکی
دسته بندی مواد دندانپزشکی
رسیدگی به وضعیت دهان و دندان یکی از امور حیاتی در زندگی هر فردی می باشد. به صورت کلی هر فردی باید هر شش ماه یک بار وضعیت دندانی خود را مورد بررسی قرار داده و آن را مورد چکاپ قرار دهد. گاهی اوقات وضعیت چکاپ کردن بیماران با یک جرم گیری ساده به اتمام می رشد. اما در برخی موارد وضعیت بیماران فراتر از چنین شرایطی می باشد. در چنین شرایطی معمولا بیماران برای برطرف کردن مشکلات پیش آمده برای دندان هایشان، معمولا به یک دندان پزشک ترمیمی مراجعه می کنند. دندانپزشک ترمیمی تشخیص، پیشگیری و درمان بیماری‌های دهان انجام می شود. در این مرحله مشکل دندانی بیماران توسط دندان پزشک تشخیص داده می شود.
انواع فرز دندانپزشکی
انواع فرز دندانپزشکی
یکی از ابزارآلات مهم دندان پزشکی که غالبا کابرد زیادی برای دندان پزشکان دارند، فرزهای دندانپزشکی می باشند. فرز دندانپزشکی قطعات مته مانندی می باشند که برای ایجاد برش در بافت دندان ها مورد استفاده قرار می گیرند. فرز دندانپزشکی چرخنده های کوچکی می باشند که کاربرد اصلی آن ها از میان بردن لایه ی سخت کار شده بر روی دندان ها می باشد. با این وسیله می توان ترمیم های اضافه بر روی دندان های بیمار همچون آمالگام و همچنین ترمیم های همرنگ با دندان های بیمار را برداشت. ما در این مقاله انواع و اقسام فرزها ی دندانپزشکی را به صورت کامل بررسی کرده و اطلاعات جامعی را در باره ی اسم فرز دندانپزشکی در اختیار شما قرار می دهیم.
علائم ویروس کرونا
علائم ویروس کرونا
ویروس کرونا، یکی از خطرناک ترین ویروس هایی می باشد که در روزهای اخیر، جهان پیشرفته بشریت را فلج کرده و جان بسیاری از انسان ها را گرفته است. این ویروس کوچک اما خطرناک، توانسته است با قدرت مرگ باری که دارد تیتر اول خبرهای امروزی قرار بگیرد. نه تنها جان انسان ها، بلکه جان حیوانات نیز با پا به عرصه گذاشتن این ویروس به خطر افتاده است.
مراجعه به دندانپزشکی در دوران کرونا
مراجعه به دندانپزشکی در دوران کرونا
رسیدگی به دندان ها یکی از امور واجب و ضروری می باشد که هر فردی در طول زندگی خود باید به آن توجه کند تا به دندان های سالمی دست یابد. اما چیزی که ما در این مقاله در مورد آن بحث خواهیم کرد این است که آیا در دوران خاصی مانند دوران کرونا مراجعه به دندان پزشک کار درستی می باشد و آیا در صورت مراجعه ی فرد به دندان پزشک به دلایل مختلف رسیدگی به دندان ها، چقدر احتمال ابتلای وی به بیماری کرونا وجود دارد؟
از واکسن کرونا چه خبر؟
از واکسن کرونا چه خبر؟
بیماری کرونا، یکی از بیماری هایی می باشد که امروزه مردم جهان با آن دست و پنجه نرم می کنند. این ویروس جان میلیون ها نفر را تهدید کرده و روزانه به میزان این آمار اضافه می شوند. راه نفوذ این ویروس مرگبار از راه تنفسی می باشد. ریه ها نقاط حساسی هستند که در اثر این بیماری از کار افتاده و ضعیف می شوند.در حال حاضر تمامی کشورها در حال تلاش برای توسعه واکسن کرونا هستند