شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

خبرخوان

نوشته های بلاگ  "2021"  از "مرداد"

بلیچینگ خانه و بلیچینگ آفیس؛ دو روش مختلف سفید کردن دندان
بلیچینگ خانه و بلیچینگ آفیس؛ دو روش مختلف سفید کردن دندان

بلیچینگ خانه و بلچینگ آفیس؛ دو روش مختلف سفید کردن دندان:
بلیچینگ دندان یکی از محبوب ترین و با صرفه ترین روش های سفید کردن دندان ها است. این روش کمک می کند تا سفیدی و زیبای از دست رفته دندان های خود را باز گردانید و یک لبخند زیبا را به خود هدیه دهید. برای کسب اطلاعات کامل در خصوص بلیچینگ و قالب بلیچینگ دندان ادامه مطلب دنسیس را از دست ندهید.

 

بلیچینگ دندان و کاربردهای آن

بلیچینگ یکی از تخصصی ترین روش های ایجاد طرح لبخند و سفیدی دندان به شمار می رود. محبوبیت این روش نسبت به سایر روش های سفید کردن دندان به دلیل هزینه و زمان کم در زمینه سفیدی دندان است.

 

بسیاری از افراد با وجود رعایت نکات بهداشتی و استفاده از نخ دندان، از زردی دندان هایشان رنج می برند، این روش کمک می کند تا این افراد با هزینه مقرون به صرفه از داشتن دندان های درخشان و جذاب لذت ببرند.

 

بلیچینگ دندان و کاربردهای آن

 

در بلیچینگ دندان با استفاده از مواد شیمیایی تمام رنگدانه های غیرطبیعی که به سطح دندان چسبیده اند از سطح دندان جدا می شوند. نتیجه این روش درمانی پاک شدن دندان ها از لکه ها و رنگ های ایجاد شده روی آن است.

 

لازم به ذکر است که در این روش درمانی ایمپلنت و روکش دندان سفید نمی شوند. در این روش چیزی به دندان ها اضافه نشده و فقط با استفاده از مواد شیمیایی بسته به نوع دندان ها و میزان زردی آن ها دندان ها درخشان و تمیز می شوند.

 

روند این درمان عملی و علمی بوده و در آن از موادی مانند هیدروژن پراکساید و کارباماید پراکساید برای از بین بردن مواد چسبنده بر روی دندان ها استفاده می شود. فراموش نشود که به کار بردن این مواد در شرایط مختلف متغیر است و هرکدام می بایست در شرایط خودش انجام شود.

لازم به ذکر بوده که بلیچینگ دندان به دو روش بلیچینگ خانه و بلیچینگ آفیس انجام می شود. فاکتورهای این دو روش باهم متفاوت بوده و هرکدام تحت شرایط خاص انجام می شوند.

 

بلیچینگ خانه و آفیس؛ روش های مختلف سفید کردن دندان

 

همانطور که اشاره شد بلیچینگ در دو روش انجام می شود و هرکدام از این روش ها تحت شرایط خاص و در روش های مختلفی انجام می شود. آشنایی با هرکدام از این روش ها می تواند در انتخاب روش مناسب برای سفید کردن دندان کمک شایانی کند.

 

در بلیچینگ خانه شما درمان را با استفاده از قالب بلیچینگ در خانه بدون حضور پزشک انجام می دهید. در این روش ابتدا با مراجعه به متخصص از دندان های بالا و پایین یک قالب تهیه می شود. پس از دریافت قالب بلیچینگ بر اساس توضیحات پزشک درمان را ادامه می دهید.

 

 

بلیچینگ خانه و آفیس؛ روش های مختلف سفید کردن دندان

 

مدت زمان انچام بلیچینگ دندان و بلیچینگ خانه

 

روش بلیچینگ خانه نیاز به صبر زیادی دارد؛ زیرا مواد موجود در قالب بلیچینگ غلظت کمی دارند و می بایست طی دو هفته در هر بار استفاده چندین ساعت روی دندان قرار بگیرد. بلیچینگ آفیس که در مطب دکتر انجام می شود به دلیل زمان کوتاه درمان، محبوبیت زیادی را پیدا کرده است. در طی این پروسه پزشک متخصص تحت شرایط کاملا ایمن از مواد شیمایی مانند هیدروژن پراکسید با غلظت بالایی استفاده می کند.

 

هر جلسه بلیچینگ آفیس حدودا شصت دقیقه طول می کشد و کل مدت درمان حدود دو تا سه جلسه است. البته می توان مدت زمان درمان را کاهش داد، در روش پاور بلیچینگ پزشک درمان را طی یک جلسه با استفاده از هیدروژن پراکسید بسیار غلیظ به پایان می رساند.

 

روند انجام بلیچینگ خانه و آفیس

 

در بلیچینگ خانه و آفیس در صورت لزوم و تشخیص پزشک ابتدا می بایست جرم گیری دندان انجام شود. در حالت کلی قبل از شروع این درمان دندان ها باید کاملا تمیز شوند. در بلیچینگ خانه ابتدا دندان هایتان را با استفاده از نخ دندان و مسواک به خوبی بشویید تا تمیز شوند.

 

سپس ماده سفید کننده را داخل قالب بلیچینگ ریخته و قالب را روی دندان ها قرار دهید، اگر ماده سفیدکننده بیرون ریخت فورا آن را با دستمال پاک کنید. لازم به ذکر است که قالب بندی را هر بار فقط برای یکی از فک ها یا فک بالا یا پایین انجام دهید. فراموش نشود که این درمان را درخانه طی دو ساعت در مدت دو هفته انجام دهید.

 

در بلیچینگ آفیس در ابتدا یک وسیله برای باز کردن دهان جهت دسترسی به تمام دندان ها در دهان گذاشته می شود. سپس برای محافظت از لثه ها تمام لثه را با مواد مختلفی می پوشانند. بعد از پوشاندن لثه یک ژل سفیدکننده حاوی هیدروژن پراکسید به مدت پانزده تا سی دقیقه روی دندان گذاشته می شود. لازم به ذکر است که برای فعال کردن این ژل از دستگاه لیزر استفاده می شود.

 

طی بازه زمانی خاص، میزان سفید شدن توسط پزشک بررسی می شود. چنانچه دندان ها بیش از حد تیره باشند، روند درمان طولانی تر خواهد شد. در نهایت پس از تمام شدن جلسه درمان پزشک یک کیت بلیچینگ را برای استفاده در منزل به بیمار می دهد.

 

مطلب پیشنهادی: رزین کامپوزیت چیست

 

مزایا و معایب بلیچینگ و مراقبت های پس از آن

 

از مزیت های مهم این روش درمانی می توان به  مدت زمان آن اشاره کرد. این روش درمانی یکی از سریع ترین روش های سفید کردن دندان به حساب می آید. از دیگر مزیت های آن می توان به هزینه مناسب و ایمن بودن درمان اشاره کرد.

 

این روش در مقایسه با سایر روش های درمانی هزینه بسیار کمی دارد و باتوجه به اینکه با یکبار هزینه کردن طی مدت طولانی دیگر نیازی به هزینه مجدد نیست، بسیار باصرفه است. این روش اگر در مطب انجام شود، هیچ گونه خطری به همراه ندارد و کاملا ایمن است.

 

مزایا و معایب بلیچینگ و مراقبت های پس از آن

 

 

از معایب بلیچینگ می توان به عدم ماندگاری آن در دراز مدت اشاره کرد. این روش نیز مانند همه روش های درمانی پزشکی نیاز به تمدید دارد و کاملا دائمی نیست. فراموش نشود که بلیچینگ تقریبا پس از 3 سال ماندگاری اش را از دست می دهد.

 

لازم به ذکر است که در انجام این روش به صورت خانگی دقت بالایی را به خرج دهید؛ زیرا در صورت استفاده کردن مواد به طور اشتباه احتمال آسیب رسیدن به دندان ها بسیار بالاست.

 

سخن پایانی

 

برای گرفتن نتیجه بهتر و ماندگاری بلیچینگ می باسیت مراقبت های پس از آن توجه کنید. شما نباید اقداماتی مانند شستشوی دندان با آب گرم، خوردن غذاهای سرد، خوردن موادی که سخت جویده می شوند و کشیدن سیگار را انجام دهید.

 

رعایت این نکات باعث می شود که ماندگاری بلیچینگ افزایش یابد. افزایش ماندگاری این روش درمانی به سلامتی و افزایش بهداشت دندان هایتان می انجامد، پس تا جاییکه می توانید رعایت این نکات را جدی بگیرید و به آن عمل کنید.

 

با ما همراه باشید: دستکش لاتکس

 

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس؛ آوانگارد در تامین
فروشگاه دندانپزشکی دنسیس؛ آوانگارد در تامین
به وجود آمدن فروشگاه‌های اینترنتی در سال‌های اخیر باعث ایجاد تحولی چشمگیر در ساز و کار دنیا شده است. تمام روابطی که تا پیش از پدیدار شدن و گسترش فروشگاه‌های اینترنتی وجود داشتند، مدفون در سونامی دنیای وب شدند. کسانی که توانستند خود را با پارادایم جدید سازگار کنند، شانس زنده ماندن در فضای رقابتی سنگین را کسب کردند. آنهایی هم که تاب و تحمل تغییر و تحول را نداشتند، به ناچار کنار زده شدند.
معرفی فرز دندانپزشکی و بخش‌های مختلف آن
معرفی فرز دندانپزشکی و بخش‌های مختلف آن
فرز دندانپزشکی از مهم‌ترین ابزارهای این حوزه هستند. امروزه فروش فرز دندانپزشکی به دلیل اهمیت زیاد آن‌ها به تجارتی بزرگ تبدیل شده است. شرکت‌های بسیاری نیز به چرخه تولید این محصولات اضافه شده‌اند. فرز دندانپزشکی به قطعاتی مته‌مانند گفته می‌شود که با اتصال به دسته آن، امکان ایجاد برش و تراشکاری در سطح دندان‌ را فراهم می‌کنند.
فایل روتاری و انواع آن
فایل روتاری و انواع آن
در طی بیست و پنج سال اخیر درمان کانال­های ریشه دندان­ها پیشرفت چشمگیری داشته­است. تکنیک­های درمانی جدید که با استفاده از تکنولوژی­های روز طراحی شده­اند، بر عملکرد و نتیجه درمان ریشه تأثیر چشمگیری دارند. در این روش­های نوین درمانی دندانپزشکان قادرند با استفاده از تجهیزات خاصی، در زمان کمتر نتیجه بهتری را حاصل کنند. در میان این ابزارها، تجهیزات و مواد مورد استفاده در دندانپزشکی، فایل­های روتاری که در درمان ریشه استفاده می­شوند، پیشتاز هستند. در این مقاله سعی داریم اطلاعاتی در زمینه تاریخچه، کاربرد و انواع فایل روتاری در اختیار شما قرار دهیم.
مروری مختصر بر دستکش لاتکس
مروری مختصر بر دستکش لاتکس
استفاده کردن از دستکش‌های یکبارمصرف در این روزها کاربرد زیادی پیدا کرده است. بسیاری در هنگام فعالیت‌های مختلف روزانه به استفاده از دستکش‌ها روی می‌آورند. در هنگام آشپزی، آرایش‌گری، تمیزکاری کردن و نظافت، استفاده در هنگام جراحی و دندانپزشکی و بسیاری از موارد دیگر. دستکش‌های یکبارمصرف در انواع مختلفی ساخته می‌شوند. از میان تمام دستکش‌های یکبارمصرف، استفاده از دستکش‌های لاتکس به علت پودری بودن و راحتی در هنگام مصرف، رواج زیادی یافته‌اند.
مروری بر تاریخچه استفاده از کامپوزیت دندان؛ بخش اول
مروری بر تاریخچه استفاده از کامپوزیت دندان؛ بخش اول
کامپوزیت دندان، کامپوزیت‌های بر پایه رزین یا به اصطلاح ساده‌تر، پرکننده‌ها و فیلرهای رزین، به دسته‌ای از رزین‌ها گفته می‌شود که در دندانپزشکی، به عنوان ماده سفت کننده و چسب از آن‌ها استفاده می‌شود. رزین‌های کاپوزیت یا کامپوزیت دندان دارای خاصیت‌های مطلوبی می‌باشند که با در نظر گرفتن ویژگی‌های خاص حفره‌های دندان بیماران می‌توانند مورد استفاده قرار بگیرند. این دسته از کامپوزیت‌های دندان به علت داشتن ویژگی‌های و خواص میکرومکانیک، مناسب برای پر کردن حفره‌هایی کوچک در دندان هستند که در آنها‌، پرکننده‌ها و فیلرهای آمالگام به اندازه کافی موثر نیستند.