شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

بهداشت دندان ها

بهداشت دندان ها

بهداشت دندان ها

بسیاری از مردم بهداشت دندان ها را جدی نمی گیرند و نمی دانند که اگر بهداشت دندان ها را جدی نگیرند خسارت های جبران ناپذیری به دندان های آن ها وارد می شود.

بهداشت دهان و دندان بسیار مهم می باشد و برای آن که دندان های سالم و براق داشته باشید باید پس از هر وعده غذایی، دندان خود را مسواک بزنید.

مسواک زدن اهمیت بالایی برای سلامتی دندان ها دارد و همچنین روش مسواک زدن بسیار مهم می باشد و باید به صورت اصولی این کار را انجام دهید.

اگر شما بهداشت دندان ها و دهان خود را رعایت کنید، سالیان سال دندان های شما سالم می ماند و شما نیاز به دکتر دندان پزشک ندارید.

البته توجه داشته باشید که برای صحت سلامتی دندان های خود بهتر است که هر شش ماه یک بار به یک دندان پزشک مراجعه نمایید.

 

بهداشت دندان

مسواک زدن پس از هر بار مصرف مواد غذایی

برخی از مواد های غذایی هستند که در خرابی و پوسیدگی های دندان تاثیر زیادی دارند و از آن ها باید به مقدار کم استفاده کرد و یا پس از هر بار مصرف باید سریع دندان ها خود را مسواک بزنید.

یکی از این مواد های غذایی شیرینی ها هستند که تاثیر مستقیم بر روی دندان ها می گذارد و پس از هر بار مصرف باید دندان های خود را با مسواک بشورید.

با مصرف زیاد شیرینی و عدم مسواک زدن، دندان های شما پس از مدتی شروع به کرم خوردگی می کنند و این موضوع باعث می شود تا دندان های شما خراب شود.

یکی دیگر از خوراکی هایی که به دندان های شما آسیب می رساند، نوشابه های گازدار می باشد که علاوه بر مضر بودن، تاثیر بسیار زیادی بر روی پوسیدگی های دندان دارد.

به دلیل وجود گازهای شیمیایی در نوشابه ها، دندان ها به مرور زمان پوسیده می شود و برای درمان باید به یک دندان پزشک مراجعه نمایید.

مسواک و نخ دندان

ما انسان ها در طول روز انواع نوشیدنی ها، مواد غدایی و خوراکی هایی را مصرف می کنیم و پس از مصرف آن ها حتما باید از مسواک استفاده کنید.

اگر شما هر شب قبل از خواب دندان های خود را با مسواک و نخ دندان بشورید، دیگر لازم نیست تا نگران دندان های خود باشید.

استفاده از نخ دندان به بهداشت دندان ها بسیار کمک می کند و باعث می شود که مواد غذایی که در بین دندان های شما گیر کرده است، به راحتی خارج شود.

همچنین شما می توانید از دهان شویه برای بهداشت دندان خود استفاده کنید تا از سلامت دندان خود مطمئن باشید.

انواع مسواک ها

مسواک ها به دو نوع برقی و دستی تقسیم می شوند که مصرف کنندگان نوع برقی را برای تمیزی و بهداشت دندان ها انتخاب می نمایند.

مسواک های دستی درجه بندی می باشد، اگر دندان های حساسی دارید باید نوع الیاف نرم آن را انتخاب کنید و اگر مشکلی ندارید می توانید نوع الیاف سخت آن را انتخاب کنید.

البته مسواک با الیاف سخت در مرور زمان ممکن است به مینای دندان ها آسیب برساند و اکثر مردم از نوع الیاف نرم استفاده می کنند.

مصرف کنندگان باید توجه داشته باشند که مسواک ها هم تاریخ مصرف دارند و هر سه ماه باید مسواک های خود را عوض کنید.

از مسواک دیگری استفاده نکنید و مسواک یه وسیله شخصی می باشد و استفاده از مسواک شخص دیگر ممکن است بیماری هایی برای دندان و دهان شما به وجود آورد.

شما با انجام مراحل فوق به راحتی می توانید بهداشت دندان ها و دهان خود را رعایت کنید و حتما مسواک زدن را جدی بگیرید.

شما می توانید برای خرید محصولات پزشکی و دندان پزشکی، به فروشگاه تجهیزات پزشکی سر بزنید و از محصولات ما بازدید نمایید.

جهت سفارش محصولات می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: روکش دندان

انصراف از نظر