شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

بهداشت کامپوزیت ها

بهداشت کامپوزیت ها

بهداشت کامپوزیت ها

اگر دندان های خود را کامپوزیت کرده اید بهتر است که بهداشت کامپوزیت ها را جدی بگیرید و عدم رعایت آن می تواند به دندان های شما آسیب وارد نماید.

بهداشت کامپوزیت ها مانند بهداشت دندان ها مهم می باشند و هر چقدر به دندان های خود اهمیت می دادید باید به بهداشت کامپوزیت ها هم اهمیت دهید.

بسیاری از کسانی که از کامپوزیت استفاده می کنند ممکن است به دلیل پوسیدگی دندان، شکستگی دندان، ترک خوردگی دندان و یا فاصله میان دندان ها از آن ها استفاده کند.

کامپوزیت ها نسبت به دندان ها حساسیت های بیشتری دارند و مقاومت و استقامت آن ها در برابر دندان ها بسیار پایین می باشد و آسیب پذیر هستند.

اگر به بهداشت کامپوزیت ها اهمیت ندهید پس از مدتی باید آن ها را تعویض نمایید و در برخی از موارد ممکن است باعث عفونت در لثه های شما شود.

 

برای بهداشت کامپوزیت ها چه باید کرد؟

برای این که به بیماری های عفونی دچار نشوید، کامپوزیت ها را پس از هر وعده غذایی و یا حداقل روزی یک بار مسواک بزنید تا آن ها از مواد غذایی پاک سازی شوند.

توجه داشته باشید که از مسواک های نرم استفاده کنید تا دچار ساییدگی کامپوزیت ها نشود و برای تمیزی بیشتر می توانید از دهان شویه ها استفاده کنید.

استفاده از نخ دندان برای بهداشت کامپوزیت ها موثر می باشد و می تواند بین دندان ها را به خوبی تمیز کند و مواد غذایی را از بین کامپوزیت ها خارج می نماید تا باعث خرابی آن ها نشود.

در رژیم غذایی خود، مصرف نوشابه های گازدار را به حداقل برسانید زیر آن ها هم به دندان ها آسیب می رسانند و هم به کامپوزیت ها که باعث می شود تا پوسیده شوند.

از خوردن و جویدن مواد غذایی و یا له کردن مواد سفت و سخت توسط دندان های خود پرهیز کنید تا موجب ترک خوردگی کامپوزیت ها نشود.

 

کامپوزیت دندان

 

چه نوع کامپوزیتی مناسب می باشد؟

در بازار و در صنعت دندانپزشکی کامپوزیت های بسیاری زیادی با انواع مارک های مختلف وجود دارد که برای استفاده از آن ها باید از یک دندانپزشک مشاوره بگیرید.

کامپوزیت های مختلفی وجود دارد و هر کدام از آن ها ممکن برای قمست عقبی و یا جلویی دندان ها مناسب باشد و رنگ های مختلفی هم دارند که می توانید به سلیقه خود آن ها را انتخاب نمایید.

جهت نصب کامپوزیت ها حتما به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا کامپوزیت ها به درستی و در جای خود گذاشته شوند.

در برخی از مراجعه کنندگان ممکن است دندان های آن ها کمی به تراشیدن نیاز داشته باشد تا کامپوزیت ها به درستی در جای خود قرار گیرد.

پس از نصب کامپوزیت ها چند روز طول میکشد تا با دندان های شما یکی شوند و در چند روز ابتدایی حتما از آن ها بیشتر مراقبت نمایید.

فروش کامپوزیت دندان

برای خرید کامپوزیت دندان شما می توانید به فروشگاه دندانپزشکی دنسیس مراجعه نمایید تا علاوه بر خرید محصولات، در مورد ان ها اطلاعاتی کسب نمایید.

فروشگاه دندانپرشکی دنسیس نمایندگی فروش کامپوزیت دندان و فروش بلیچینگ در کشور می باشد و برای خرید این محصولات می توانید به سایت دنسیس مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات سایت می توانید با کارشناسان ما تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

بیشتر بخوانید: لمینت دندان چیست؟

انصراف از نظر