شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

سلامت کامپوزیت ها

سلامت کامپوزیت ها

سلامت کامپوزیت ها

بسیاری از کسانی که از کامپوزیت ها استفاده می کنند نمی دانند که سلامت کامپوزیت ها به چه عواملی بستگی دارد و برای طول عمر بیشتر کامپوزیت ها چه باید کرد.

کامپوزیت ها یه نوع مواد خمیری می باشند که بر روی دندان ها گذاشته می شود و پس از مدتی در جای خود ثابت می ماند و به دندان می چسبد.

از کامپوزیت ها ها برای پوشاندن خرابی های دندان های جلویی و عقبی استفاده می شود و باعث می شود تا مشکلات دندان های شما نمایان نشود.

اما اگر به سلامت کامپوزیت ها اهمیت ندهید، پس از مدتی مانند دندان ها پوسیده می شوند و این عمر باعث می شود تا طول عمر آن کاهش یابد.

برای سلامت کامپوزیت ها چه باید کرد؟

برای سلامت کامپوزیت ها باید همانند دندان های خود از آن ها مراقبت نمایید و به طور مرتب و پس از هر وعده غذایی آن ها تمیز کنید.

بهترین راه برای تمیز نگه داشتن کامپوزیت ها این است که به طور مرتب آن ها را با مسواک تمیز نمایید تا هم طول عمر بیشتری داشته باشد و هم رنگ آن ها از بین نرود.

البته در زمان مسواک زدن باید از مسواک هایی که برس نرم دارند استفاده کنید و مسواک هایی که برس سفت و سخت دارند می تواند به کامپوزیت آسیب برساند.

برای سلامت بیشتر کامپوزیت ها و همچنین دندان های خود می توان از نخ دندان و دهان شویه ها استفاده کنید که تاثیر بسیار زیادی دارد.

رعایت رژیم غذایی هم می تواند به سلامت بیشتر کامپوزیت ها کمک کند و حدالامکان از مواد غذایی گازدار، سفت و سخت و پرهیز نمایید.

از فشردن کامپوزیت ها بر روی هم و یا قروچه کردن آن ها بپرهیزد که باعث می شود تا به آن ها آسیب جدی وارد شود.

اگر به طور مرتب بهداشت دهان و دندان های خود رعایت کنید می توانید تا سال های زیادی از کامپوزیت ها استفاده نمایید و در غیر این صورت باید آن ها را تعویض نمایید.

 

سلامت کامپوزیت

 

 

کاربرد کامپوزیت دندان

با ساخت کامپوزیت های دندان تقریبا بیشتر مشکلات دندان ها برطرف شد و با آن ها می توان لبخندی زیباتر داشته باشید.

از کامپوزیت ها می توان برای پوشاندن پوسیدگی دندان، ترک خوردگی دندان، شکستگی دندان و یا فاصله ی زیاد بین دندان ها استفاده کرد.

همچنین اگر دندان های نامرتبی دارید، می توانید با استفاده از کامپوزیت ها آن ها را به دندان های یک دست و مرتب تبدیل کنید.

البته در برخی موارد اگر نامرتبی ها زیاد باشد باید به مقدار کمی از دندان ها تراشیده شوند تا کامپوزیت به درستی در جای خود قرار گیرد.

بسیاری از مردم هستند که از کامپوزیت ها برای زیبایی دندان ها استفاده می کنند و کامپوزیت ها رنگ های مختلفی دارد بیمار می تواند به سلیقه ی خود یک رنگ آن را انتخاب نماید.

خرید کامپوزیت دندان

برای خرید کامپوزیت دندان باید حتما به نوع و مارک آن توجه داشته باشید و آن چه که برای دندان های شما مناسب می باشد خریداری نمایید.

اگر نمی دانید که چه نوع کامپوزیتی برای دندان های شما مناسب می باشد می توانید به یک دندانپزشک متخصص مراجعه کنید تا به شما در این مورد مشاوره دهد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و نوع سفارش محصولات می توانید با کارشناسان فروشگاه دندانپزشکی دنسیس تماس گرفته تا شما را در این زمینه راهنمایی نمایند.

برای خرید کامپوزیت ها حتما اطلاعات کافی داشته باشید و برای کسب اطلاعات می توانید به فروشگاه دندانپزشکی دنسیس مراجعه نمایید.

این فروشگاه در زمینه فروش کامپوزیت دندان، فروش بلیچینگ و فروش محصولات پزشکی فعالیت می نماید و شما می توانید جهت خرید این محصولات به سایت دنسیس مراجعه نمایید.

بیشتر بخوانید: کامپوزیت دندان چیست؟

انصراف از نظر