شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

با توجه به  نوسانات ارزی، خواهشمند است جهت اطلاع دقیق از موجودی کالاها و همچنین قیمتِ بروز، لطفا قبل از خرید، با کارشناسان فروش، تماس حاصل فرمائید. (۰۹۱۲۴۴۳۸۰۴۴ آقای علی سوری)

نصب کامپوزیت دندان

نصب کامپوزیت دندان

نصب کامپوزیت دندان

برای نصب کامپوزیت دندان شما باید به یک دندانپزشک متخصص مراجعه نمایید تا کامپوزیت ها به درستی نصب شوند و مشکلی برای دندان های شما پیش نیاید.

برای نصب کامپوزیت دندان، ابتدا باید به مقدار خیلی کمی از دندان ها تراشیده شوند تا کامپوزیت ها به درستی در جای خود قرار گیرند.

تراشیدن دندان باید به درستی انجام شود و اگر این کار به درستی انجام نشود ممکنه به مینای دندان های شما آسیب وارد شود که خسارت بسیار زیادی می باشد.

البته در برخی از موارد نیاز به تراشیدن دندان ها نمی باشد و کامپوزت می تواند بدون تراشیدن دندان، بر روی آن ها نصب شود.

کامپوزیت دندان

امروزه با وجود انواع کامپوزیت دندان، تمامی کسانی که دندان های خراب و پوسیده دارند می توانند با استفاده از کامپوزیت ها آن ها ترمیم نمایند.

کامپوزیت ها یک روکش می باشند که بر روی دندان ها نصب می شوند تا تمامی مشکلات دندان های شما پوشانده شود و دندان های شما را مرتب نشان می دهد.

کامپوزیت ها انواع و مارک های زیادی دارند و برای نصب آن ها حتما از یک دندانپزشک مشاوره بگیرید تا بهترین کامپوزیت را به شما معرفی کند.

امروزه با کامپوزیت دندان همه می توانند لبخند زیبایی داشته باشند و بدون آن که خرابی های دندان نمایان شوند می توانید سفیدی و سالم بودن دندان های خود را نشان دهید.

 

نصب کامپوزیت دندان

 

کاربرد کامپوزیت دندان

  • پوشاندن پوسیدگی دندان
  • پوشاندن ترک دندان
  • پوشاندن فاصله ی زیاد بین دندان ها
  • پوشاندن شکستگی دندان
  • پوشاندن خرابی های دندان

چه کسانی نمی توانند از کامپوزیت اصتفاده نمایند؟

نصب کامپوزیت دندان برای پوشاندن مشکلات دندان همیشه در همه ی مراجعه کنندگان جواب نمی دهد و در برخی از موارد نمی توان این کار را انجام داد.

کسانی که دندان های نامرتبی دارند، نصب کامپوزیت دندان برای آن ها غیرممکن می باشد و ابتدا باید دندان های خود را با ارتودنسی مرتب نمایند.

البته در برخی از موارد باید یک یا دو مورد از دندان ها کشیده شوند تا بقیه ی دندان ها به درستی در جای خود قرار گیرند و سپس باید اقدام به نصب کامپوزیت نمایند.

افرادی که سن بالایی دارند و لثه های ضعیفی دارند، نصب کامپوزیت دندان برای آن ها توصیه نمی شود و احتمال عفونت در لثه ها امکان دارد.

شرایط نگهداری از کامپوزیت

شما باید از کامپوزیت ها مانند دندان های خود مراقبت نمایید تا بتوانید سال های زیادی از آن ها استفاده نمایید و باید بهداشت دهان و دندان خود را رعایت نمایید.

برای تمیزی کامپوزیت ها باید پس از هر وعده غذایی از مسواک برای تمیزی آن ها استفاده نمایید و بهتر است از مسواک هایی با برس های نرم استفاده کنید تا به کامپوزیت آسیبی وارد نشود.

البته در روزهای ابتدایی و زمانی که کار نصب کامپوزیت را انجام داده اید، باید از آن ها مراقبت بیشتری نمایید تا کامپوزیت در دهان شما جا بیوفتد.

برای تمیزی بیشتر و عمر بیشتر کامپوزیت ها می توانید از نخ دندان و دهان شویه ها استفاده نمایید که در تمیزی و سفیدی کامپوزت ها تاثیر بسیار زیادی دارد.

فروش کامپوزیت دندان

فروشگاه دندانپزشکی دنسیس با سال ها فعالیت در زمینه فروش کامپوزیت دندان، به یک فروشگاه آنلاین در زمینه فروش محصولات و تجهیزات پزشکی شده است.

همچنین این فروشگاه نمایندگی فروش بلیچینگ و فروش کامپوزیت دندان را دارد و شما می توانید برای خرید این موارد به این فروشگاه مراجعه نمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد محصولات فروشگاه دندانپزشکی دنسیس می توانید از تمامی مطالب سایت بازدید نمایید.

جهت سفارشات می توانید با کارشناسان ما به صورت تلفنی در ارتباط باشید و می توانید از آن ها در این زمینه مشاوره بگیرید.

بیشتر بخوانید: سفید کردن دندان ها با بلیچینگ

انصراف از نظر