شما هیچ موردی در سبد خرید خود ندارید

دیجیتال مارکتینگ

Filters
در هر صفحه
جو پولیتزی را بیشتر به عنوان بنیان‌گذار انستیتو بازاریابی محتوا یا CMI می‌شناسند. CMI از موسسات شناخته‌شده‌ی جهانی در حوزه‌ی محتوا است و اغلب کتابها و مقاله‌ها در حوزه‌ی بازاریابی محتوا واستراتژی محتوا، به تعاریف و توصیه‌های آن، اشاره و استناد می‌کنند.
ناموجود
اگر به دیجیتال مارکتینگ و تولید محتوا علاقه داشته باشید، حتماً کتاب راهنمای ساخت پادکست برای دانشگاهیان را دوست خواهید داشت؛ حتی اگر دانشگاهی نباشید. ین کوک در این کتاب به سراغ یک گروه مخاطب خاص رفته است: دانشگاهیان. بله. او به همان دانشگاهیانی که معمولاً سر کلاس‌شان می‌خوابیم، یا به خاطر وسواس عجیب‌شان در انتخاب کلمات آزرده می‌شویم، پیشنهاد می‌کند که برای ساخت پادکست وقت بگذارند.
ناموجود
ویرایش اول کتاب Content Strategy for the Web در سال ۲۰۱۰ منتشر شد. مطالعه‌ی ویرایش اول نشان می‌دهد که کتاب به شدت شتابزده نوشته شده و بیشتر برای هالورسون مهم بوده که جایگاه خود را در میان نخستین کسانی که بحث استراتژی محتوا را مطرح می‌کنند تثبیت کند.
ناموجود
معمولاً وقتی صحبت از تولید محتوا می‌شود، تکنیک های تولید محتوا به شدت مورد توجه قرار می‌گیرند. بسیاری از سوال‌ها و دغدغه‌ها هم حول این است که سراغ کدام رسانه یا کدام شبکه اجتماعی برویم یا چگونه تبلیغ کنیم و مخاطب جذب کنیم. قطعاً این نکات مهم هستند. اما مارکوس شریدن در کتاب خود به سراغ بنیادی‌ترین سوال تولید محتوا می‌رود. سوالی که اگر پاسخ آن را ندانیم، یافتن پاسخ سوال‌های دیگر هم به کارمان نمی‌آید.
ناموجود
کتاب Long Tail کریس اندرسون امروزه به یک کتاب کلاسیک در حوزه ی وب تبدیل شده است. اندرسون با توجه به پتانسیلهای فضای وب، بر این باور است که مدل ذهنی فروش و عرضه ی محصول در فضای فیزیکی نمیتواند به تنهایی برای موفقیت در این دنیای جدید کافی باشد. او در کتاب Long Tail به شرح این دیدگاه میپردازد.
ناموجود
کتاب رهبری دیجیتال (Leading Digital) که در ایران آن را به نام تحول دیجیتال می‌شناسند، مطرح‌ترین و شناخته‌‌شده‌ترین اثر وسترمن است. این کتاب به طور خاص برای مدیران و تصمیم‌گیران عرصه‌ی کسب و کار (و طبیعتاً مشاوران آنها)‌ نوشته شده است و تقریباً هر منبع معتبری را بررسی کنید، کتاب وسترمن را در فهرست کتابهای توصیه شده رهبری دیجیتال خواهید دید.
ناموجود
مهدی شامی زنجانی با همراهی فراز نبیی و شادی ایران‌دوست، در کتاب ناخدایی دیجیتال به موضوع مهم تحول دیجیتالی در کسب و کارها پرداخته‌اند. در این کتاب علاوه بر مثال‌ها و کیس‌های معتبر بین‌المللی، اشاره‌های فراوانی به فضای دیجیتال کشور و کسب و کارهای ایرانی شده و بدین ترتیب می‌توان آن را یک کتاب کاملاً بومی‌شده در نظر گرفت.
ناموجود